Wygładzający spray do włosów - Neboa

Ostatnio mam małą obsesję na punkcie testowania coraz to nowszych produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was wpis o produkcie, o którym jest dość głośno od jakiegoś czasu i mowa o sprayu wygładzającym włosy od Neboa.


Myślę, że to jeden z nielicznych produktów do włosów, który zrobił na mnie duże wrażenie już od pierwszego użycia. Zastosowany w odpowiedniej ilości (należy pokryć równomiernie każdy kosmyk włosów) daje efekt wygładzonych, lśniących i zdrowo wyglądających włosów. To jedyny produkt pielęgnacyjny, jaki znam dający efekt tafli. Dzięki niemu przestałam nawet używać prostownicy do wygładzania moich skłonnych do puszenia się włosów. Mam wrażenie, że zapobiega on również elektryzowaniu się włosów.


 


Spray wygładzający Neboa
nie tylko pięknie nabłyszcza włosy i je wygładza, ale także przepięknie pachnie, niczym drogie perfumy. Chroni włosy przed utratą wilgoci i zabezpiecza je przed łamaniem. Muszę przyznać, że stosuję go od około 3-4 tygodni i wiem, że pozostanie ze mną na długo! Jak dla mnie, jest to kosmetyk do stylizacji i pielęgnacji włosów jednocześnie.

Dajcie znać, czy znacie ten wygładzający spray do włosów od Neboa i jak się u Was sprawdza :)

Komentarze

  1. Nie znam go, ale bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w Rossmannie, ale się nie skusiłam :) Z marki Neboa mam wcierkę do włosów na noc i będę niebawem testować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)