Tisane - żel propolisowy

Żel propolisowy (superkoncentrat) od Farmapol to nowość, z którą mam do czynienia od niedawna. Ta mała i niepozorna tubka skrywa w sobie kit pszczeli, który uznawany jest za jeden z najsilniejszych naturalnych antybiotyków. Okazuje się, że ma on bardzo wszechstronne działanie. Działa przede wszystkim przeciwwirusowo, przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo.



Żel z propolisem Tisane zawiera aż 90% ekstraktu z propolisu, co sprawia, że skutecznie redukuje niedoskonałości i zaczerwienienia. Wskazany jest również do stosowania podczas zapalenia mieszków włosowych, czy opryszczki. Przyspiesza gojenie drobnych ran, otarć i oparzeń. Sama miałam okazję stosować go na podrażnioną skórę, krostki na twarzy, które ciężko było mi wygoić za pomocą innych preparatów. Zaskoczyło mnie jego naprawdę dobre działanie, ponieważ wszystkie niedoskonałości dość  szybko stały się mniej widoczne. Bardzo dobrze sprawdził się u mnie także na podrażnienie wewnątrz jamy ustnej wywołane aparatem ortodontycznym.



Żel mimo swojej niewielkiej pojemności (ok. 6g) jest bardzo wydajny i moim zdaniem przyda się każdemu, dlatego szczerze mogę go Wam polecić. Dostępny jest w aptekach i niektórych drogeriach.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)