Marc Jacobs - Daisy Eau So Fresh

Dzisiaj coś dla wielbicielek lekkich, kwiatowo-owocowych zapachów. Niełatwo stworzyć tego typu perfumy, aby nie pachniały tandetnie, czy skrajnie syntetycznie. W przypadku wody toaletowej Eau So Fresh Marca Jacobsa, o której dzisiaj będzie mowa, mamy do czynienia z niezwykle udaną kompozycją, dlatego zapraszam do recenzji :)



Daisy Eau So Fresh to nieco lżejsza, ale nie mniej czarująca wariacja na temat klasycznego zapachu Daisy. Jest ona łagodniejsza oraz bardziej owocowa. Nie można zarzucić jej przy tym braku elegancji i wyrafinowania. To idealny na okres wiosenno-letni zapach, który dodaje energii i świeżości. Cechują go typowo kwiatowo-owocowe nuty, ze świeżym otwarciem grapefruita i soczystego liczi oraz z wyraźnie wyczuwalną gruszką, maliną i piwonią. Gdzieś w tle wyczuwalna jest róża, która doskonale współgra z resztą kwiatów. Eau So Fresh jest czysta, świeża, nieskomplikowana i lekka. Ta woda toaletowa idealnie sprawdzi się stosowana nawet podczas upałów. 



Daisy Eau So Fresh zdecydowanie przyciąga uwagę i mimo swojej prostoty, ma w sobie coś wyjątkowego. Zapach jest dziewczęcy, pozytywnie nastrajający i kojarzy mi się ze spacerem po kwiecistym ogrodzie w piękny, słoneczny dzień. Jest to mój pierwszy zapach od Marca Jacobsa i na pewno nie ostatni. 

Nie ukrywam, że do zamówienia tej wody toaletowej zachęcił mnie ten uroczy flakon z pięknym korkiem, do którego przymocowane zostały kwiaty. Był to zakup w ciemno, ale go nie żałuję. To naprawdę jeden z lepszych zapachów na okres wiosenno-letni w mojej kolekcji i szczerze Wam go polecam, szczególnie jeśli kochacie owocowo-kwiatowe nuty w zapachach. Znajdziecie go na Notino.pl w kilku różnych pojemnościach.

Znacie Daisy Eau So Fresh? :)

Komentarze

  1. Ciekawa jestem zapachu na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie klasyczne Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna buteleczka, a zapa h zdecydowanie w moim guście. Marzenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Słyszałam o tym zapachu, ale sama nie miałam okazji spróbować :) Chętnie nadrobię :) Cudowna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie grapefruit, gruszka i piwonia, więc pewnie wypróbuję :) Również zamawiam perfumy z Notino :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych perfum, ale fajne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakonik jest śliczny tak jak i sam zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny lekki zapach na wiosenkę i początek lata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze żadnej perfumy od Marc JAcobs ale marzy mi się cała kolekcja ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)