NOWOŚĆ Kuracja regeneracyjna do włosów Gliss 7 sec

Moi Drodzy, dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, jakimi są kuracje regeneracyjne do włosów Schwarzkopf Gliss 7 sec. Myślę, że to bardzo ciekawa i innowacyjna seria, która szczególnie sprawdzi się u osób zabieganych, które oczekują szybkich rezultatów, ale nie tylko.


Intensywna regeneracja w 7 sekund od Gliss ma zapewnić włosom wzmocnienie, blask, gładkość, miękkość, elastyczność, odżywienie i łatwe rozczesywanie. Po kilku tygodniach regularnego stosowania, muszę przyznać, że obietnice producenta zostały spełnione. Już po pierwszym użyciu widoczne są efekty, o jakich jesteśmy zapewniani. Ja dodałabym jeszcze, że emulsje nawilżają włosy i sprawiają, że końce nie są przesuszone. Uwielbiam to, jak dobrze włosy rozczesują się po ich zastosowaniu. Moje akurat mają dużą skłonność do plątania się, więc zawsze zwracam na to uwagę. Dodam, że odżywki nie obciążają włosów i całkiem przyjemnie pachną.



Każda z tych kuracji regeneracyjnych ma zbliżone działanie i daje podobne efekty, więc jeśli będziecie chciały wybrać jedną, po prostu zdecydujcie się na tą, która lepiej odpowiada na potrzeby Waszych włosów. Żadna nie jest lepsza, ani grosza od drugiej.

Na Notino.pl znajdziecie wszystkie trzy dostępne warianty:

- do włosów przesuszonych i matowych

- do włosów farbowanych i rozjaśnianych

- do włosów mocno zniszczonych i suchych


Każda z odżywek ma płynną formułę, która w kontakcie z naszymi mokrymi włosami zmienia się w lekką emulsję/krem, dzięki czemu nie spływa z włosów. Wąski, odkręcany aplikator ułatwia dozowanie kosmetyku. W zależności od długości włosów, zaleca się nałożenie od 20 do 40ml produktu (na opakowaniu jest podziałka). Moje włosy są dość długie i spokojnie wystarcza mi 20ml. Po upływie kilku sekund możemy emulsję spłukać z włosów. Ten skrócony czas trzymania jej na włosach jest super sprawą, jeśli lubicie szybkie prysznice lub gdy nie chce Wam się używać klasycznej odżywki, czy maski. Ja wolę jednak potrzymać ją na włosach chociaż 2-3 minuty, ale próbowałam też nakładać ją dosłownie na chwilę i efekt wydawał się identyczny :)


Jeśli szukacie nietypowej odżywki do włosów, która działa błyskawicznie, to myślę, że Gliss 7 sec może przypaść Wam do gustu. Wybierzcie odpowiedni dla Waszych włosów wariant i cieszcie się gładkimi, lśniącymi i miękkimi włosami. Ze swojej strony szczerze polecam.

Komentarze

  1. Moja znajoma bardzo lubi tą markę dam jej znać o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ale fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta seria do włosów ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się bliżej zapoznać z tą serią kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej serii, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I've heard of it already but haven't tried it yet 💐

    Soaphoria 🧼💇
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty do włosów z Gliss kura 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają fajnie, ciekawe jakby się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie- moje włosy po zimie wymagają dodatkowego wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Seria wydaje się bardzo ciekawa. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tych odżywkach, ale mają nietypowy aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam markę ale tej serii kompletnie nie kojarzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się właśnie nad zakupem i Twoja opinia sprawia ze chyba przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, dość dawno używałam takiej dwufazowej mgiełki właśnie z gliss. Tych produktów niestety nie znam ale chętnie się im przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo właśnie widziałam je i mega bym chciała je spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)