Woda toaletowa Calvin Klein Women

Wraz z nadejściem wiosny nie tylko chowam w głąb szafy zimowe ubrania i wyciągam te wiosenno-letnie, ale i zmieniam zapachy. Te cięższe zostawiam na chłodniejsze dni albo na wieczór. Myślę, że wiele z Was robi tak samo. Jednym z zapachów, który mam już od jakiegoś czasu, jednak dopiero od niedawna używam, jest Calvin Klein Women. Czuję, że będzie to mój wiosenno-letni faworyt! :)

CK Women możecie kupić na Notino.pl w formie wody toaletowej lub perfumowanej o pojemnościach 10, 30, 50 lub 100ml. Ja posiadam edt i niestety nie mam porównania z edp. Podejrzewam, że głównie różnią się intensywnością i trwałością, chociaż ta woda toaletowa jest naprawdę trwała (a jeśli chodzi o cytrusowo-kwiatowe, lekkie zapachy nie zawsze jest to takie oczywiste). Woda toaletowa utrzymuje się na ciele ok. 8 godzin, a na ubraniach wyczuwam ją nawet na drugi dzień. Women to bardzo udany zapach, a przy tym lekki, niezobowiązujący i bezpieczny. Muszę przyznać, że ma trochę wspólnego z moimi ukochanymi Light Blue od D&G, a to z uwagi na cytrusowe nuty. 

Women pachnie świeżo, czysto, odrobinę słodko, a chwilami ma nieco gorzkawą nutkę. Drzewo cedrowe, piwonia, różowy pieprz oraz cytryna i kwiat pomarańczy są przeze mnie najbardziej wyczuwalne w tej kompozycji. Jest swobodnie, beztrosko i... prosto. To sprawia, że ten zapach świetnie sprawdzi się w warunkach biurowych, ale również po prostu na co dzień. Pojawiająca się początkowo czysta świeżość skutecznie poprawia mi humor. Z czasem zapach staje się cieplejszy, nieco mydlany. Cały czas jest jednak ładnie zbalansowany i z pewnością nie można zarzucić mu braku nowoczesnego charakteru.

Sam flakon ma bardzo oryginalny design, a zwłaszcza mam na myśli pokaźny korek z fotografią kobiecego oka. Mnie się to podoba, bo wyróżnia się na tle innych moich perfum na toaletce i często wzbudza zainteresowanie gości. 

Zapach Women CK mogę polecić na okres wiosenno-letni każdej kobiecie. Idealnie sprawdzi się podczas nadchodzących wielkimi krokami cieplejszych dni.

Komentarze

  1. To ukochany zapach mojej mamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poznam bliżej ten zapach, piękny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zapach, ale nie jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem entuzjastką tego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała poznać ten zapach :) Buteleczka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i to bardzo przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaintrygowana tą kompozycją zapachową :) Myślę, że mogłaby mnie uwieść.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze perfum z CK, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii :)
    Ta piwonia w nim musi być przecudowna :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten zapach I bardzo lubiłam. Idealny na cieplejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sprawdzić tester tej wersji, bo lubię zapachy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej wdy, musiałabym poniuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie miałam perfum Calvina Kleina :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)