Chanel Allure Homme Édition Blanche

Zauważyłam ostatnio, że na moim blogu rzadko zamieszczam wpisy o zapachach męskich. Postanowiłam więc, że w tym roku się poprawię pod tym względem i częściej będą się pojawiały recenzje zapachów właśnie dla Panów. Mam w zanadrzu kilka perełek, więc jestem przekonana, że im więcej osób je pozna, tym lepiej :)


Dzisiaj będzie mowa o wyjątkowo udanej wodzie perfumowanej Chanel Allure Homme Édition Blanche. W tym prostym, minimalistycznym, ale jednocześnie eleganckim flakonie kryje się niepowtarzalny aromat. Allure Homme Édition Blanche to świeży i cytrusowy zapach, który jest standardem jeśli chodzi o męskie zapachy, jednak ten jest unikalny za sprawą dodatkowej słodyczy i ciepła wanilii. Połączenie tych składników skutkuje całkiem oryginalnym zapachem kojarzącym się z kremowym ciastem cytrynowym. Sycylijska cytryna, kalabryjska limonka plus wanilia z Madagaskaru grają w nim pierwsze skrzypce. Bazą utrwalającą tę świeżą mieszankę stanowi drzewo sandałowe oraz piżmo. Z kolei wetiweria i nuty pieprzu nadają mu nieco orientalnego wydźwięku.  

Myślę, że Édition Blanche od Chanel jest fantastyczną opcją na okres wiosenno-letni, ale super się sprawdzi także na zimowe wieczory w ciepłym otoczeniu, np. w domu, restauracji. Jego trwałość jest bardzo dobra, na skórze utrzymuje się do ok. 8 godzin. Po kilku godzinach staje się bardziej bliskoskórny. Z powodzeniem można nosić go w pracy, ponieważ nie działa w żaden sposób przytłaczająco na otoczenie. Jest świeżo, nieco orientalnie i naprawdę szlachetnie.

Ten zapach od Chanel mogę szczerze polecić wszystkim Panom, myślę że z całą pewnością jest warty uwagi. Jestem pewna, że wielu mężczyznom bardzo przypadnie on do gustu. Ja zamówiłam go w mojej ulubionej i sprawdzonej perfumerii Notino.pl, gdzie mam gwarancję dobrej ceny, błyskawicznej dostawy, i co najważniejsze oryginalności produktu.

Komentarze

  1. Bardzo ładna minimalistyczna buteleczka :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za perfumami od Chanel, jakoś mi nie pasują :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego zapachy nie kojarzę. Jeśli chodzi o Chanel to wolę ich męskie zapachy niż damskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sprawdzę jaki to zapach jeśli będę miała taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachu nie znam, ale może przyciągać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny! Nie dość, że wygląda fajnie to pachnie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje. Może kupię go mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakonik bardzo fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)