Frutti di Mare w prezentowym opakowaniu ❤

Słodkości są rewelacyjnym pomysłem na upominek dla każdego łasucha, ale nie tylko. Myślę, że każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu jednak lubi słodycze, tym bardziej, jeśli są one smaczne i pięknie się prezentują. Nie od dziś wiadomo, że jemy również oczami :)




Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować przepięknie zapakowane czekoladki Frutti di Mare od Vobro. Te ''owoce morza'' skradły moje serce i są prawdziwą ucztą dla zmysłów, a wersja prezentowa jeszcze bardziej mnie urzekła. Opakowanie zawiera dwie tacki z czekoladkami. Zamknięte są one w białym pudełku ze złotymi napisami, a wisienką na torcie jest złota wstęga. Spójrzcie tylko na tę grafikę, staranność wykonania i design.

W opakowaniu znajdziemy aż 360g wyśmienitych czekoladek o unikalnych kształtach. Jedna tacka zawiera cztery klasyczne smaki Frutti di Mare w czekoladzie deserowo-białej. Dla przypomnienia, są to nadzienia: orzechowe, mleczne, karmelowe i kakaowe. Na drugiej tacce znajdują się czekoladki o tych samych smakach, jednak oblane zostały czekoladą mleczno-deserową oraz zawierają dodatek okrągłych chrupek słodowych, stąd ich nazwa - Crunchy.

Jeśli zastanawiacie się nad prezentem dla bliskiej Wam osoby albo chcecie sobie zrobić przyjemność, to praliny Frutti di Mare będą znakomitym wyborem. Osobiście nie spotkałam się jeszcze z tak pięknie zapakowanymi czekoladkami, a przy tym tak bardzo pysznymi. Szczerze i gorąco polecam!

Komentarze

  1. I want this chocolate 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne te czekoladki, aż żal je jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te czekoladki. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś jadłam te czekoladki, sa naprawdę pyszne a i opakowanie jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądaja i pewnie pięknie smakuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko to są moje najukochańsz ei najulubieńsze czekoladki!

    OdpowiedzUsuń
  8. te chrupiace jeszcze lepsze;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam je i jak ładnie zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie przepadałam za tymi czekoladkami :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czekoladki są naprawde warte grzechi i odchudzania:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)