Fryzomania.pl - Maska regenerująca Fanola Botolife

Profesjonalne kosmetyki do włosów dają znakomite efekty, o ile stosujemy je regularnie. Ja ostatnio miałam okazję przekonać się na "własnych włosach" o skuteczności maski włoskiej firmy Fanola, produkującej profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów. Dostępna jest w hurtowni fryzjerskiej Fryzomania.pl, gdzie znajdziemy też mnóstwo innych produktów tej marki, ale nie tylko. Polecam przejrzeć całą ofertę sklepu. Jest w czym wybierać!



Regenerująca maska Botugen do włosów zniszczonych z serii Botolife, to kosmetyk wprost stworzony do moich łamliwych włosów, z tendencją do plątania. Osoby mające problem z rozczesywaniem swoich włosów na pewno będą z jej działania równie zadowolone, jak ja. Dzięki tej masce, moje włosy rozczesują się błyskawicznie, nie puszą się, ani nie łamią. Po prostu wyglądają zdrowo. Już po pierwszym zastosowaniu możemy liczyć na zadowalające efekty. Włosy stają się gładkie i lśniące, jednak nie są przy tym obciążone, nawet jeśli nałożymy kosmetyk od samej nasady.


Producent zaleca trzymanie maski na włosach przez 5 minut, ale ja, gdy tylko mam trochę więcej czasu, nakładam ją na pół godziny i wówczas efekt, jaki daje jest jeszcze lepszy. Włosy są mocno nawilżone i bardzo przyjemne w dotyku. Producent obiecuje nam również odbudowanie i uszczelnienie łusek włosa, co ma umożliwiać jego wewnętrzną odbudowę. Wiadomo, ciężko na pierwszy rzut oka to stwierdzić. Z pewnością mogę stwierdzić, że jest to zdecydowanie jedna z lepszych masek, jaką stosowałam. Ogromnym plusem jest duża pojemność kosmetyku (1000ml) za relatywnie niską cenę oraz przyjemny zapach, kojarzący mi się z wysokiej jakości perfumami.

Dajcie znać, czy stosujecie produkty do włosów profesjonalnych marek. A może ktoś z Was stosował już maskę Botugen? :)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa maska. Ja jednak wolę mniejsze pojemności z konkretnym działaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować, bo mnie zaciekawiłaś nią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tej maski, ale mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow pojemność na rok:D jak nie na dwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji jej używać ale. Myślę że to. Jest to czego potrzebują moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używma bardziej nieprofesjonalnych ;) i wydaje mi się, że właśnie takie są lepsze niż te fryzjerskie ;D te fryzjerski mają dużo sztucnzych rzeczy w sobie, żeby włosy jedynie wyglądały na zdrowe i zajbeiste ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą marką nie miałam do czynienia. Chyba jeszcze nigdy nie trzymałam produktu na włosach zgodnie z zaleceniem producenta. Jak już nakładam to trzymam znacznie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu nie znam, ale często sięgam po profesjonalne kosmetyki do włosów. Sklep Fryzomania znam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)