Naturalny krem oliwkowy Ziaja

Tanie kosmetyki wcale nie muszą być złe, czasami możemy natrafić na prawdziwe perełki, które kosztują tylko kilka złotych. Jednym z nich jest z całą pewnością naturalny krem oliwkowy firmy Ziaja. Zawsze sięgam po niego, gdy widzę, że moja skóra zbyt mocno się miejscami przesusza.  Pomaga skutecznie, a przede wszystkim szybko zniwelować wszelkie przesuszenia.
Wiecie, że ten krem był pierwszym produktem firmy Ziaja? Jak widać, jest on sprzedawany do dziś :)


Krem przeznaczony jest do cery suchej i normalnej, dlatego ma on dość gęstą i treściwą konsystencję. Działa ochronnie na skórę, wzmacniając jej płaszcz lipidowy. Zapobiega utracie wody z naskórka, dlatego jest przeze mnie chętnie stosowany latem. Niestety, w związku z tym, że moja skóra ma tendencję do świecenia się, nie mogę stosować go na dzień. Jednak z przyjemnością sięgam po niego wieczorem, nakładając grubszą warstwę na twarz, szyję oraz dekolt. Myślę, że osoby, które posiadają skórę suchą mogą stosować go nawet na dzień, również pod makijaż. Do tego typu cery polecam go szczególnie!

Już po kilku dniach stosowania oliwkowego kremu można zauważyć wzrost nawilżenia skóry. Staje się ona bardziej miękka i przyjemna w dotyku. Dodatkowo, kosmetyk działa kojąco i łagodząco. Nie zauważyłam, by zapychał pory, czy powodował powstawanie niedoskonałości. Z powodzeniem może on zastąpić także krem do rąk lub stóp. Przyjemny, subtelny zapach jest jego dodatkowym atutem. Poza oliwą z oliwek, w składzie kremu, na wysokich pozycjach znajdziemy też m.in. olej z nasion słonecznika oraz lanolinę.

Podsumowując, oliwkowa Ziaja to jeden z lepszych kosmetyków tej firmy, jaki kiedykolwiek stosowałam. To jest już moje kolejne opakowanie, i na pewno nie ostatnie. Jest warty uwagi i godny polecenia, tym bardziej, że na www.iperfumy.pl dostępny jest za ok. 5zł/50ml.
 
Dajcie znać, czy znacie/używacie kremu oliwkowego Ziaja :)

Komentarze

  1. Całe wieki go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go dawno temu i lubiłam. Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale znam ten krem jednak moim faworytem zieji jest linia z masłem kakaowym

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś to był mój ulubiony krem, pomimo że jest do skóry suchej a ja mam tłustą to w zimie często go używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam już kiedyś wiele dobrego o tym kremie:)muszę w końcu kupić:)Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie mialam ziaja ale bardzo lubie ich kosmetyki zwlaszcza te lakkieformuly

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie cierpię kremów Ziaja, mają tragiczne składy i zapychają :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś, do ciała był super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak dawno juz tej Ziajki u mnie w domu nie było *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. super że jesteś zadowolona, ja raczej szansy nie dam temu produktowi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy krem :D
    Uwielbiam tą firme :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu tego kremu :) Chyba w końcu muszę to :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego wariantu nie miałam okazji używać, ale miło wspominam krem matująco-nawilżający +25 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)