Farmapol - BIOwazelina

Farmapol jest polską firmą farmaceutyczną, która produkuje moim zdaniem najlepsze balsamy do ust Tisane, o których wielokrotnie wspominałam na blogu. Gdy firma wypuściła nowość, jaką jest BIOwazelina, od razu byłam nią mocno zainteresowana i z przyjemnością przystąpiłam do testów.

Od producenta:

BIOwazelina to naturalna maść do pielęgnacji oraz ochrony ciała. Konsystencją, właściwościami i zastosowaniem przypomina wazelinę,  lecz jej wyjątkowy skład tworzą wyłącznie naturalne oleje, masła i woski.
Dzięki skutecznemu działaniu ochronnemu i pielęgnacyjnemu, produkt stanowi doskonałą alternatywę BIO dla popularnej wazeliny. W przeciwieństwie do niej, Biowazelina wchłania się w głębsze partie skóry, a skład bogaty w roślinne tłuszcze nienasycone, dodatkowo odżywia skórę, poprawiając jej kondycję.


Skład :


Moja opinia:

BIOwazelina OLEUM w odróżnieniu od większości wazelin dostępnych na rynku ma naturalny skład. Nie znajdziemy w niej parafiny ani żadnych sztucznych polepszaczy. Pachnie subtelnie mieszanką tych wszystkich olejków, jakie znajdują się w składzie (nie jest sztucznie perfumowana).
BIOwazelina znajduje się w odkręcanym słoiczku, a jej pojemność jest całkiem spora - 30g.  Ma idealną, niezbyt gęstą konsystencję. Dobrze rozprowadza się na ustach, nie pozostawiając uczucia lepkości, jedynie delikatne natłuszczenie. Maść pielęgnacyjna znakomicie regeneruje usta, nawilża je, odżywia oraz sprawia, że są gładkie i nie pojawiają się na nich suche skórki. Nadaje się do stosowania solo, a także pod pomadkę. Uwielbiam nakładać ją na noc, bo wtedy wiem, że rano moje usta będą w idealnym stanie.

BIOwazelina zachwyciła mnie swoim działaniem i szczerze mogą ją Wam polecić, tym bardziej, że jej cena nie jest wygórowana (w aptekach kosztuje ok. 7zł).

Dajcie znać, czy BIOwazelina Herba Studio jest Wam znana :)

Komentarze

  1. uwielbiam ją służy mi głównie do ust wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie miałam jedynie zwykłą wazelinę Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę się nią zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy :) Zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może na okres zimowy kupię, choć średnio lubię tego typu produkty :) ale może mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wazeliny, ta wydaje się świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała pomyśleć o kupieniu jej :D Zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)