Batiste Sweetie

Moi Drodzy, po ponad 3-tygodniowej przerwie przychodzę do Was z nowym wpisem. Cały ten czas leżałam w klinice, stąd ta krótka przerwa, ale mam wielką nadzieję, że teraz wpisy będą pojawiać się regularnie. Tymczasem zapraszam na recenzję szamponu Batiste sweet & delicious.

Będąc w szpitalu miałam okazję dobrze przetestować suchy szampon Batiste Sweetie. Nie zawsze miałam możliwość umycia głowy, a czasami potrzebowałam lekkiego odświeżenia. W tej roli Batiste sprawdził się znakomicie. Nie jest to pierwszy szampon tej firmy, jakiego używałam, ale wersja Sweetie wyjątkowo przypadła mi do gustu, jeśli chodzi o działanie oraz zapach. Duży plus także za uroczą szatę graficzną. Gdy aplikuję szampon na włosy, zaczynam oczyma wyobraźni widzieć stół z przeróżnymi łakociami, które kuszą wyglądem, smakiem i zapachem. Nie sądziłam, że używanie suchego szamponu może być takie przyjemne :)  Zapach jednak nie jest mdły ani duszący. Polecam wszystkim łasuchom i nie tylko.
 
Batiste doskonale unosi włosy u nasady, odświeża je bez tradycyjnego mycia, ratując fryzurę na kilka godzin. Dobrze rozprowadzony na włosach i wyczesany z nich nie pozostawia białego nalotu. Nie matowi włosów, ich wygląd jest naturalny. Nie zauważyłam, by szampon miał jakikolwiek negatywny wpływ na skórę głowy. Poza tym jest bardzo wydajny.


Jeśli szukacie skutecznego suchego szamponu o pięknym zapachu słodyczy - cukierków i ciastek, to szczerze mogę Wam polecić właśnie wersję Sweetie (aktualnie moją ulubioną). Zajrzyjcie na www.iperfumy.pl , bo właśnie tam go można kupić.

Komentarze

  1. Nie miałam wcześniej żadnego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam suchego szamponu bo dla mnie to zło moje włosy są zbyt delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampony Batiste uwielbiam, ale tej wersji jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jaki słodziak, tej wersji jeszcze nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i polubiłam się tym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mieć suchy szampon pod ręką, ale tego wariantu jeszcze nie miałam :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji zapachowej nie miałam okazji poznać, ale ogólnie szampony Batiste bardzo dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam inną wersję zapachową. Średnio lubię ten szampon, zbyt bieli ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)