Płyn micelarny Green Pharmacy 3 w 1 Owies

Pielęgnacja twarzy rozpoczyna się od dobrego oczyszczenia skóry. Większość z nas nosi makijaż i na pewno wie, jak bardzo ważne jest dokładne zmycie go przed snem. Tylko dobrze oczyszczona skóra prawidłowo regeneruje się nocą i ''korzysta'' z pielęgnacyjnych właściwości kremów na nią nałożonych. W moim przypadku, do demakijażu najlepiej sprawdza się płyn micelarny. Niedawno odkryłam skuteczny płyn firmy Green Pharmacy o dużej pojemności, za niewielkie pieniądze.


Płyn micelarny 3 w 1 Owies występuje w dwóch wersjach (owies oraz rumianek) i dwóch pojemnościach - 250ml i 500ml, ale różnica w cenie między większą, a mniejszą butelką jest nieznaczna. Butelka, choć dużych rozmiarów jest poręczna i wygodna w użyciu. Dzięki dozownikowi łatwo wydobyć tyle płynu, ile potrzebujemy.

Zdaniem producenta płyn ma oczyszczać, nawilżać i tonizować. Ze zmyciem makijażu radzi sobie świetnie, bez problemu domywa nawet tusz do rzęs i trwałe pomadki. Dokładnie oczyszcza, nie przesuszając skóry, ani nie podrażniając oczu. Płyn micelarny nie pozostawia lepkiej ani tłustej warstwy. Po skończonym demakijażu przemywam dodatkowo twarz wodą z żelem, dzięki temu mam pewność, że skóra przygotowana jest na nocny odpoczynek i regenerację. 
Do zalet płynu mogę z pewnością zaliczyć krótki skład oraz brak substancji zapachowych. Przeznaczony jest on nawet do cery wrażliwej, alergicznej oraz skłonnej do podrażnień i zaczerwienień.


Płyn Green Pharmacy Oat dostępny jest w dwóch pojemnościach na iperfumy.pl

Komentarze

  1. Właśnie szukam jakiegoś dobrego płynu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten płyn, bardzo przyjemny w użytkowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam, zepsuło mi się otwieranie ;p pewnie trafiłam na wadliwy egzemplarz :D Ale działanie miał super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako właścicielka wrażliwej cery jestem nim zaintrygowana! Jeżeli nie tylko nie podrażania skóry, ale również dobrze domywa makijaż to sądzę, że będę z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo... GP ma niedrogie kosmetyki. Te, których używaliśmy (do ciała i dłoni) spisały się dobrze. Warto wypróbować ten płyn.

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że dobrze działa, jeszcze go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, ale cos mi w nim nie leżało...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię Green Pharmacy :( Kiedyś narobił mi biedy i omijam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za ta marką, ale może kiedyś z ciekawości wypróbuję ten płyn.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)