Zmiękczający krem do stóp Joanna

Zadbane stopy to podstawa i chyba każdy się z tym zgodzi. Na nic się zda wspaniały makijaż, przepiękne ubranie i najlepsze perfumy, jeśli stopy wołają o pomstę do nieba. Według mnie należy o nie dbać nie tylko latem, ale i przez cały rok. W ostatnich miesiącach pomaga mi w tym zmiękczający krem do stóp Sensual firmy Joanna.


Od producenta:

Krem dzięki zawartości kolagenu morskiego, który posiada zdolność wiązania wilgoci w skórze, intensywnie nawilża skórę stóp i chroni ją przed przesuszaniem. Receptura kremu wzbogacona została w mocznik i kwas mlekowy, dzięki czemu kosmetyk skutecznie zmiękcza zrogowaciałą skórę pięt, co zapobiega jej pękaniu.
Lekka konsystencja sprawia, że krem doskonale się aplikuje i szybko wchłania.
Niewielką ilość kremu nanieś na umytą i ususzoną skórę stóp, dokładnie wmasuj.
Najlepsze efekty uzyskasz stosując krem regularnie. 


Skład:

Cena: ok. 4zł/100g

Moja opinia:

Kosmetyk znajduje się w standardowej dla kremów do stóp miękkiej tubie zamykanej na zatrzask, z której łatwo jest go wydobyć. Już na drugim miejscu w składzie znajdziemy mocznik, który znakomicie nawilża skórę, i to właśnie kremy (zwłaszcza do stóp i rak) z tym składnikiem są najskuteczniejsze. Krem ma lekką konsystencję, dlatego bardzo łatwo się go rozprowadza. Szybko wchłania się w skórę pozostawiając na niej przyjemną powłoczkę, jednak nie jest ona lepka ani nadmiernie tłusta. Zauważyłam, że skóra po jego użyciu jest świetnie nawilżona i zregenerowana. Zaznaczę jednak, że zawsze stosuję go po dokładnym usunięciu martwego naskórka. Plusem kremu jest także przyjemny, delikatny zapach. Podejrzewam, że w tej cenie raczej nie znalazłabym lepszego kosmetyku do stóp. Polecam wypróbować, zwłaszcza że jego cena jest bardzo korzystna.

Zachęcam do polubienia fan page'a Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

17 komentarzy:

  1. uwielbiam maskę do stóp marki Oriflame, co do tego produktu to przyznam się że pierwszy raz się z nim spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremu do stóp od Joanny nie miałam. Cena na pewno zachęca do wypróbowania, a ja systematycznie dbam o stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo nie znałam, na bank kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tylko skończę moje 2 obecne kremy to ten z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem to dla mnie spora niespodzianka. Zwykle widuję logo firmy Joanna wyłącznie na opakowaniach produktów do depilacji i szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka genialna cena! Nic tylko kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe, czy sprawdziłby się u mnie, bo jeszcze nie znalazłam dobrego kremu do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może wypróbuję, nie miałam jeszcze niczego do stóp z joanny a lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam swojego ulubieńca do stóp niestety jest troche drogi, może i wypróbuje ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  10. może spróbuje,cena zachęca do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swojego kremu do stóp nie zamienię na żaden inny bo próbowałam wielu i żaden mi nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...