Dzisiejsze przesyłki + nowy zakup

Rano odwiedził mnie kurier, który dostarczył mi płyny do pielęgnacji jamy ustnej Baikadent zamówione w aptece online. Płyny są trudno dostępne, dlatego muszę je zamawiać, a żeby nie płacić dodatkowo za przesyłkę kupuję kilkanaście sztuk jednorazowo. Skusiłam się jeszcze na zakup pomadki ochronnej Oeparol Balance. Do zamówienia dołączone były 2 próbki.




Chwilę później otrzymałam przesyłkę z Allegro, a w niej mleczna maska do włosów Kallos. Zdecydowałam się na nią po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jej temat. W dodatku kosztowała tylko ok.10 zł za 1000ml :)


Na koniec pokażę Wam żel do mycia twarzy ziołowy, który zakupiłam będąc w sklepie ze zdrową żywnością. Po skończeniu kremu z Alterry przyjdzie kolej na ten i zobaczę jak się sprawdzi.



Komentarze

  1. Też zamierzam kupić tą maskę :) na wielu blogach ją widuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio właśnie robiłam zakupy produktów do włosów i chciałam kupić tę maskę Kallos... w końcu nie kupiłam, ale pewnie się skuszę ;) daj znać co o niej myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten żel do mycia twarzy. A o masce też słyszałam dużo dobrego, ale mam już tyle wspomagaczy włosów, że wolę na razie niczego nie dokupować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, a w sumie nigdy nie używałam takich ziołowych żeli :) dam znać za jakiś czas

      Usuń
  4. u mnie w aptece można kupić ten płyn, byłam i własnie zauważyłam, że był.
    a ta maskę do włosów mam, ale jeszcze nie zaczęłam stosować, bo chcę skończyć inną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nigdzie tych płynów nie mogę dostać w swoim mieście:(
      moja maska też czeka na swoją kolej ;)

      Usuń
  5. I ja również jestem ciekawa ziołowego żelu:) A cena 10 zł za 1000 ml faktycznie kusząca!
    Zapraszam Dziewczyny na Carmexowy konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Fitomed dostępny jest tylko w sklepach ze zdrową żywnością? Nigdy go nie spotkałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem ciekawa tego żelu. Jak myślisz, czy w zielarskich sklepach możnaby go dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie muszę się za nim rozejrzeć. W ogóle za tą firmą, bo mają interesujące produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne kosmetyki ,ale jak narazie nie testowałam żadnego z nich :)

    zapraszam na mojego bloga
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrego o tej masce, ciekawe, jak sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzje :) Jestem ciekawa tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej masce i też mam chęć ją kupić :) Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kallos-cudo!Pięknie pachnie no i działa,powinnaś być zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz polecam bardzo odżywkę Kallosa ;) Jest świetna :) Muszę spróbować tego żelu do mycia twarzy, bo słyszałam, że jest bardzo dobry ;) Pozdrawiam serdecznie :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kosmetyki, a o tej masce słyszałam dość dobre opinie może i ja się skusze bo nie jest droga :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:)
    +Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę wiele ciekawych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z maseczki powinnas byc zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadkę Oeparolu używałam, jest świetna. Na odżywkę się czaję, ale chcę pokończyć to,co mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam ten balsam z Palmers, którego dostałaś w formie próbki, był świetny i super zapach ma :D / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne zakupy, jestem ciekawa opinii, zwłaszcza o balsamie. Wskakuję z ciekawości do obserwatorów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam kiedyś Kallosa i bardzo pasował moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam te odzywke Kallos i jestem z niej ogromnie zadowolona - dzisiaj tez wystawie na blogu jej recenzje - fantastyczne zakupy zrobilas - wszystko w moim guscie :))) pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  23. widze, że z tymi zakupami online wycwaniłaś sie jak ja przy zakupach soczewek - też robie zapasy ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Poluję na kosmetyki Fitomed, ale u siebie jeszcze ich nie znalazłam. Zamówię więc przez neta.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi sie podoba ta mleczna maska do włosów , wgl pierwszy raz słyszę o mlecznej masce o.o , widze ,że faktycznie kupujesz hurtowo , najbardziej się opłaca:)

    OdpowiedzUsuń
  26. też lubię robić zapasy ulubionych kosmetyków :) A maseczka do włosów jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cool products! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  28. A odpowiada Ci zapach tego olejku z Isana? Bo mi jakoś nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  29. sklepy ze zdrową żywnością kojarzą mi się z niebotycznie wysokimi cenami, a ten żel nie był jakiś super drogi. ciekawa jestem jakie będą Twoje wrażenia po teście.
    maski do włosów nie znam, ale 10zł to naprawdę okazyjna cena.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przypadła mi do gustu ta maska z Kallos, jestem ciekawa jej działania.
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo jestem ciekawa tej mleczna maska do włosów Kallos ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez posiadam tą maskę, super pachnie i wystarcza na bardzo bardzo długo. Zaciekawił mnie ten żel do mycia musi, ciekawe jak się będzie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa, póki co używam kremu do mycia z Alterry, a ten czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  33. ta maska jest rewelacyjna, też ją mam i jestem bardzo zadowolona.
    A zapach - cudowny.
    Zapraszam do siebie:
    http://kolorowo-torcikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo jestem ciekawa tego żelu do mycia twarzy, niecierpliwie czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pewnie tak jest :P Jestem okropnie ciekawa bo te kosmetyki Fitomedu kuszą mnie strasznie!:)

      Usuń
  35. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. W sumie ja bardzo lubię jak nagle przychodzi do mnie jakaś przesyłka o której w sumie nie pamiętałam. Jak dla mnie bardzo ważną kwestią jest to co przeczytałam w artykule https://www.sendit.pl/blog/planowany-i-gwarantowany-termin-dostarczenia-przesylki-roznice i jak najbardziej gwarantowany termin otrzymania przesyłki to bardzo ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)