Black Friday - co warto zamówić?

Jak co roku o tej porze większość z nas szykuje się do większych zakupów. Ja zawsze wolę wcześniej rozeznać się, co chcę zamówić i tym razem na pewno również tak zrobię. Nie zostawiam tego na ostatnią chwilę, lubię sukcesywnie dokładać do swojego koszyka na Notino.pl różne kosmetyki, żebym później o niczym nie zapomniała. 

Podczas Black Friday warto moim zdaniem zamówić zestawy upominkowe naszych ulubionych zapachów. Najczęściej wychodzą one korzystniej cenowo niż sam falkon, no i są super opcją na prezent dla bliskiej nam osoby lub dla nas samych. Świetne zestawy w tym roku oferuje marka Armani. Znajdziemy, np. zestaw z nową, kwiatową wodą perfumowaną My Way albo klasyczne, zmysłowe Si. Dla mężczyzn z kolei mogą to być chociażby kultowe Acqua di Gio Pour Homme

Jeśli chodzi o to, co my kobiety uwielbiamy, czyli kosmetyki do pielęgnacji ciała, to tutaj również mamy ogromne możliwości. Zestawy Nuxe kuszą mnie tak bardzo, że na któryś z nich się zdecyduję. Myślę, że wybór padnie tym razem na Nuxe Prodigieux. Kremy, olejki, maseczki, żele pod prysznic, a nawet świeczka znajdują się w tych pięknych opakowaniach. Kiedy, jak nie teraz będzie idealny moment na domowe SPA?
 

Warto byłoby zwrócić uwagę również na coś dla najmłodszych członków rodzin. Niejedno dziecko ucieszyłby pachnący zestaw z ulubionymi postaciami z kreskówek, np. Ariel, Frozen, czy Auta. Tym bardziej, że Mikołajki tuż, tuż... Dostępne są wersje zarówno dla chłopców, jak i dziewczynek.

Moi Drodzy, aktualnie możemy liczyć na 15% zniżki na perfumy, a już za kilka dni Notino przygotuje dla nas jeszcze atrakcyjniejszą ofertę. Nie mogę się już doczekać! 
Dajcie znać, czy Wy zamierzacie kupić coś w zbliżający się Czarny Piątek? :)

Komentarze

  1. Ja na pewno woski Yankee zakupię, a co dalej tego jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się na coś skuszę, ale jeszcze nie wiem na co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy prezentowe dla dzieci super się prezentują :D Ja chętnie zaopatrzyłabym się w zestaw od Si :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zacząć przeglądać Internet, bo coś chcę kupić, ale nie wiem co dokładnie :D Może mniej z rzeczy kosmetycznych, a bardziej z wyprawkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Armani Si :) Ja jeszcze muszę poprzeglądać internnet w kierunki jakichś ciekawych promocji, pewnie będzie to coś z kosmetyków :) te perfumowe propozycje mnie zaciekawiły, dzięki! i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestawy NUXE świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może skuszę się na jakieś zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włoski na pewno sobie kupię. ��

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle wspaniałości człowiek by tyle chciał...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poluje na coś z GLOV 🙏🏻 Najchętniej bym to kupiła https://glov.co/en/produkt/sets/body-care-set-glov-stardust/ Mam nadzieje ze będzie w promce Black Friday

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak co roku zaopatrzę się w zestawy od Glov. Mają przepiękne kosmetyczki! Np ta, https://glov.co/pl/produkt/zestawy/crystal-clear/?gclid=CjwKCAiA2O39BRBjEiwApB2Iki46-q7sSuFYLhc62BNfvWa_8HxzgS0ccIYa07S0ZDcdnnCFvP1AbRoClC8QAvD_BwE

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham Notino:D najwięcej mazideł tam kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Notino kusi świetnymi zestawami <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko fajnie, ale szkoda, że ten kod nie działą na wszytskie marki ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe propozycje, ja ostatecznie nic nie kupiłam w black friday

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)