Kawa ziarnista Lavazza Pienaroma

Nie jestem koneserem kawy, ale piję ją często i potrafię rozpoznać tę wysokiej jakości. Jedną z najbardziej popularnych pozycji jest włoska Lavazza. Ta marka ma według mnie jedne z lepszych i mocno aromatycznych kaw. Niemniej jedna drugiej nierówna. Ostatnio miałam możliwość wypróbować kawę ze 100% zawartością najszlachetniejszej arabiki, jaką jest Lavazza Pienaroma. Urzekła mnie ona swoim smakiem i bogactwem niepowtarzalnego aromatu, stając się tym samym moją ulubioną kawą tej marki.



Pienaroma serwowana jest w najlepszych i najbardziej prestiżowych kawiarniach i restauracjach. Możemy także cieszyć się jej wyśmienitym smakiem we własnym zaciszu domowym. Zaparzona w domu smakuje, jak ta przygotowana przez baristę. Jest idealna do espresso, latte, czy cappuccino. Co ważne, nie traci na smaku, jeśli dodamy do niej mleka.

Kawę cechuje bardzo bogaty smak z subtelną nutą słodyczy i niska kwasowość. Uwielbiam ją również za naturalny, aromatyczny i intensywny zapach. Myślę, że zaskoczy swoim wyrazistym smakiem niejednego miłośnika kawy. Jej ziarna pozyskiwane są z Brazylii i regionu gór Ameryki Centralnej, a dzięki niskiej zawartości kofeiny, Pienaromę możemy pić częściej i o różnych porach dnia. Jest to kawa o średnim stopniu palenia.

Kawę ziarnistą Lavazza Pienaroma kupicie w sprawdzonym przeze mnie sklepie decofire.pl
Koniecznie sprawdźcie całą ofertę sklepu, znajdziecie tam mnóstwo niezbędnych produktów dla domu i ogrodu, bo wiosna przecież zbliża się już do nas wielkimi krokami :)


Komentarze

  1. Uwielbiam Lavazzę, ale nie mam młynka w domu, tzn. mam stary ale jedzie od wewnątrz metalem, dlatego kupuję zmieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam młynka do kawy w domu, żałuję, bo taka świeżo mielona kawa jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię smakować nowe kawy, więc chętnie bym spróbowała tej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeni kahveleri denemeyi seviyorum 😊 teşekkürler paylaşım için 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kawy zairniste
    Woseba Bio też jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. W pracy mamy kawę Lavazza i pić piję, ale jakoś do moich ulubionych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ja lubię. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej widze ze firma sie rozwija

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja i tak jestem herbaciarą...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. kawę piję niezwykle rzadko ale jak już piję to właśnie Lavazzę :D chętnie zapoznam się z ofertą sklepu i może nawet zamówię sobie paczkę tej kawy? no i oczywiście młynek do tego :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, a ja kawy akurat nie znoszę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok...

    This might sound really weird, and maybe even a little "strange"

    BUT what if you could just click "Play" and listen to a short, "magical tone"...

    And suddenly attract MORE MONEY to your LIFE???

    I'm talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!

    Think it's too EASY??? Think it couldn't possibly be REAL?

    Well then, I've got news for you...

    Usually the greatest blessings in life are also the EASIEST!

    Honestly, I'm going to PROVE it to you by allowing you to PLAY a REAL "miracle money-magnet tone" I've synthesized...

    You just push "Play" and the money will start coming into your life. starting almost INSTANTLY.

    TAP here to enjoy the marvelous "Miracle Wealth Building Tone" - as my gift to you!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)