Tonik ryżowy Barwa | Łańcuszki srebrne męskie Astyle.pl

Przychodzę dziś do Was z recenzją toniku ryżowego firmy Barwa, który zamówiłam w gruncie rzeczy zupełnie przypadkiem, gdy brakowało mi kilku złotych do darmowej dostawy w jednym ze sklepów internetowych. Też tak czasami robicie? ;)

Stabilizująco-odżywczy tonik ryżowy to dobry kosmetyk w naprawdę niskiej cenie. Nie spodziewałam się, że go polubię, a jednak tak się stało. Nie zdziała cudów, ale robi to, co tego typu kosmetyk powinien, czyli niweluje uczucie ściągnięcia skóry, jeśli takowe pojawi się po umyciu twarzy, a także delikatnie nawilża i przygotowuje skórę na kolejne kroki pielęgnacyjne (serum i krem). Skutecznie odświeża i łagodzi podrażnienia. Nie szczypie, gdy dostanie się do oczu. Dodatkową zaletą jest bardzo przyjemny zapach, który trochę kojarzy mi się z zapachem produktów dla dzieci.

Tonik ryżowy ma dobry skład i już na drugiej pozycji znajdziemy naturalne proteiny ryżowe. Zatem, jest faktycznie ryżowy, a nie tylko z nazwy, jak to często ma miejsce w kosmetykach. Jedynym minusem, jak dla mnie jest brak atomizera, więc muszę przelewać go do innej buteleczki. Osobiście wolę spryskiwać twarz mgiełką niż przecierać ją wacikiem. Nie zmienia to faktu, że tonik Barwa jest godny polecenia i warty wypróbowania.

Cena: ok. 6zł/300ml

Skład: Aqua, Oryza Sativa Seed Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa Extract, Glycerin, Biotin, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Pyridoxine HCL, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, odium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Coumarin, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate. 

___________________________
Na koniec, dla zainteresowanych chciałabym podsunąć pomysł na prezent dla mężczyzny, jakim może być łańcuszek srebrny męski, próby 925. A może czyta to teraz jakiś mężczyzna i właśnie poszukuje łańcuszka dla siebie? ;) Jeśli tak, jest to na Astyle.pl znajdziecie srebrne łańcuchy o różnych splotach (np. Pancerka, Figaro, Anker), pokryte dodatkową warstwą rodu, dzięki czemu są one dużo trwalsze od innych.
Prawdą jest, że nie tylko kobieca biżuteria cieszy się popularnością, także mężczyźni chętnie ją noszą.  Przystępna cena idzie w tym przypadku w parze z wysoką jakością. Biżuteria tego typu zawsze wygląda elegancko i z pewnością posłuży przez wiele lat.


Komentarze

  1. Tonik ryżowy może być ciekawy, nigdy takiego nie miałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam toniku ryżowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tonik mnie zainteresował, natomiast łańcuszek nie dla mnie, chłop mnie opuścił ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak to mówią... tego kwiatu jest pół światu! ;)

      Usuń
  4. tych toników jeszcze nigdzie nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tonik chętnie wypróbuję, a łańcuszek może być ciekawym prezentem na przykład na Walentynki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. O toniku ryżowym jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, I follow you # 584 , follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm your New follower 😊 thanks for your visiting my blog 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. As claimed by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years longer and weigh on average 19 KG lighter than we do.

    (Just so you know, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    TAP this link to find out if this little test can help you release your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)