Allerco - pielęgnacja delikatnej skóry

Dzisiaj zapraszam Was na wpis, który dedykowany jest głównie alergikom, osobom z suchą, atopową i skłonną do podrażnień skórą. Przedstawiam Wam markę Allerco, która w swoim asortymencie ma kilka rewelacyjnych produktów polskiej produkcji. Dodam, że mogą być one stosowane nie tylko przez dorosłych, ale są polecane również dla dzieci i niemowląt.


Preparaty emolientowe Allerco w swoim składzie zawierają, m.in. aktywną cząsteczkę Regen7 pochodzenia witaminowego, która działa regenerująco i chroni przed powstawaniem podrażnień. Została ona odkryta podczas kilkunastoletnich prac badawczych, przy współpracy polskich naukowców z Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Więcej o tej unikalnej molekule przeczytacie na stronie Allerco, do czego Was zachęcam.

Zacznę od delikatnego produktu myjącego, jakim jest emolientowy żel myjący. To chyba najdelikatniejszy produkt do mycia ciała, jaki kiedykolwiek stosowałam. Mocno pieniące się, kolorowe żele pod prysznic o intensywnych zapachach poszły w odstawkę. Ten żel naprawdę bije je wszystkie na głowę. Nie pieni się tak intensywnie, ale to oczywiście jego zaleta. Dokładnie oczyszcza skórę, w tym twarz, nie powodując podrażnień i przesuszenia. Po jego zastosowaniu nawet, gdy zdarzy mi się nie nałożyć balsamu, moja skóra i tak jest miękka i delikatnie nawilżona.




Pozostając w temacie preparatów oczyszczających, dwa słowa o nawilżającym szamponie emolientowym. Równie delikatnie, jak i skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Jest bardzo łagodny, po jego zastosowaniu nie ma mowy o nieprzyjemnym uczuciu ściągnięcia, które u mnie przytrafiało się dość często. Włosy po umyciu są miękkie, przyjemne w dotyku i dobrze się rozczesują, choć ja i tak zawsze nakładam dodatkowo odżywkę. Szampon działa nawilżająco, ale nie obciąża włosów.





Nakładanie balsamu do ciała po prysznicu to dla mnie obowiązek. W przeciwnym razie, moja skóra staje się szorstka i łuszczy się. W przypadku emolientowego balsamu do ciała Allerco obawiałam się, że będzie on bardzo ciężki, tłusty, a rozprowadzanie go czasochłonne. Okazało się jednak, że balsam ma jednak lekką konsystencję i szybko się wchłania. Pozostawia na skórze delikatny film ochronny. Po jego zastosowaniu ciało jest idealnie nawilżone i natłuszczone. Super radzi sobie także z problematycznymi miejscami na ciele, jak łokcie i kolana. Bardzo dobry produkt!


Na koniec, emolientowy krem nawilżający, którego działanie naprawdę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Przed jego stosowaniem miałam podobne wątpliwości, jak w przypadku balsamu do ciała. Jednak i tutaj, moje obawy zostały szybko rozwiane. Dotychczas większość emolientowych kremów, jakie miałam były bardzo gęste. Skóra się po nich świeciła, a dodatkowo uczucie lepkości skutecznie zniechęcało mnie do ich stosowania. Krem z Allerco, całe szczęście taki nie jest. Tak, jak balsam ma lekką, przyjemną konsystencję. Stosuję go do pielęgnacji twarzy i jestem bardzo zadowolona. Już po kilku zastosowaniach zauważyłam znaczny wzrost nawilżenia skóry. Stała się ona miękka, wygładzona i przyjemna w dotyku. Z powodzeniem można go nakładać na noc, albo pod makijaż.




Emolienty Allerco nie zawierają substancji zapachowych i barwników. Odbudowują płaszcz lipidowy skóry, nawilżają, regenerują i odżywiają. Znajdziecie je w aptekach, w bardzo przystępnych cenach. Ze swojej strony, szczerze polecam.

Dajcie znać, czy używaliście produktów Allerco :)

Komentarze

  1. Widzę że produkty warte uwagi.
    Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale zaciekawiły mnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą markę i ich produkty, szczególnie szampon i balsam, są idealnie dostosowane do moich potrzeb

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA odstawiam emilienty na ciepłę dni

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty przy najbliżej okazji je zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz czytam o tej marce ,ale moga byc dobre dla mojego męza, emolienty dobrze na niego działają:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)