Nivea Protect & Care

Dobry antyperspirant, który skutecznie chroni przed nieprzyjemnym zapachem i zapewnia uczucie świeżości przez wiele godzin, to podstawa w naszej codziennej higienie. Sama lubię testować antyperspiranty różnych firm, a tym razem mój wybór padł na sprawdzony kosmetyk marki Nivea w wersji Protect & Care.



Nie wiem, jak Wy ale ja praktycznie zawsze kupuję antyperspiranty typu roll-on. Są najbardziej wydajne i nie pozostawiają białych śladów na ubraniach. Na iperfumy znajdziecie je również w formie sztyftu, sprayu oraz w zestawie z dezodorantem, mleczkiem do ciała i kremem. Antyperspirant po nałożeniu szybko się wchłania, pozostawiając długotrwałe uczucie czystości i świeżości. Zapach również jest, jak najbardziej na plus. To połączenie charakterystycznego dla kosmetyków Nivea zapachu z nutką świeżości - jest lekki i nieprzytłaczający. W związku z tym, że nie dominuje,  nie gryzie się on z perfumami. Roll-on jest bardzo delikatny dla skóry, nie powoduje podrażnień i bez obaw można stosować go nawet bezpośrednio po depilacji (nie zawiera alkoholu).


Podsumowując, antyperspirant Nivea Protect & Care robi to, co dobry antyperspirant powinien robić, czyli chroni przed wilgocią i nieprzyjemnym zapachem przez cały dzień. Ta wersja okazała się być moim faworytem, który w 100% spełnia moje oczekiwania. Nie zawiódł mnie nawet podczas ostatnich upalnych, greckich wakacji :)

Lubicie antyperspiranty w kulce, sztyfcie, czy może w formie sprayu? ;)

Komentarze

  1. Stosowałam już ten antyperspirant i dobrze się u mnie sprawdził. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanei wole te w sztyfcie/kulce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie używałam antyperspirantów w kulce, ale jakoś za nimi nie przepadam. Wolę jednak w sprayu. Moje ulubione to Dove i Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja preferuję te w kremie! :) naturalny dezodorant Schmidt's jest niezawodny! towarzyszył mi nawet w dzień ślubu :) dzięki niemu nigdy nie wrócę do produktów drogeryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za taką formą antyperspirantu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea ma chyba najlepsze antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny produkt, lubie nivea

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie sięgam w pierwszym wyborze po ich produkty, ale mąż lubi i stosuje od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie antyperspiranty Nivea niezbyt się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie od jakiegoś czasu większość antyperspirantów i dezodorantów podrażnia, dlatego teraz używam naturalnego dezodorantu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety mało który naturalny dezodorant się sprawdza

      Usuń
  12. sama nie wiem, może koledze do paczki kupię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)