Summer Black Friday na Iperfumy.pl już od 9 lipca!

Black Friday latem? Z www.iperfumy.pl by Notino to możliwe! Już od 9 do 15 lipca będzie trwała promocja umożliwiająca zakup produktów, w tym kosmetyków wielu marek za kwotę obniżoną o 20%. Generalnie perfumeria ta ma konkurencyjne ceny wszystkich produktów, a dodatkowe zniżki sprawią, że te oferty będą jeszcze lepsze i zdecydowanie warto z nich skorzystać. Ja już zaczęłam przeglądać ofertę i mam już kilka swoich typów :)
Zdjęcie wzięte z www.iperfumy.pl

Zacznijmy od marek, których produkty kupimy 20% taniej:

Avene, L'Oréal Paris, Makeup Revolution, Max Factor, Bourjois, Dermacol, Klorane, Korika, SpiriTime, Nivea, Weleda, Eveline Cosmetics, Johnson's Baby, Avon, Mary Kay, BrushArt, Remington, Katy Perry, David Beckham, Armaf, Caron, DW Home, Yankee Candle.

Sami przyznacie, że są to w większości znane i dobre marki. Po raz pierwszy jednak zwróciłam uwagę na firmę DW Home, która ma w asortymencie świeczki zapachowe, które wyglądem kuszą, by je zamówić. Super jest to, że niektóre ze świec dostępne są w różnej wielkości, więc nie musimy od razu kupować tych dużych. Moim zdaniem idealnie nadawałyby się na prezent.

Jeśli planujecie zakup prostownicy, suszarki, lokówki itp., to Black Friday będzie najlepszą do tego okazją. Wszystkie produkty Remington kupicie o 20% taniej. Ze swojej strony mogę polecić elektryczne wałki do włosów, które mam już ponad rok i super się sprawdzają, a fryzurę można ułożyć już w kilkanaście minut. Bardzo zainteresowała mnie prostownica, której powłoka ceramiczna została zaimpregnowana marokańskim olejem arganowym i witaminą E. Dzięki temu włosy mają być bardziej błyszczące. W oko wpadła mi jeszcze termiczna szczotka prostująca. Jestem ciekawa, jak wypadłaby w porównaniu z klasyczną prostownicą. 

Jeśli tak, jak ja jesteście zachwycone paletkami Makeup Revolution, to warto wiedzieć, że i one zostaną objęte rabatem. Mnie osobiście trudno byłoby się zdecydować na jedną, bo wszystkie są ładne, a przy tym nie mają wygórowanych cen (nawet tych regularnych). Zobaczcie tylko... czy one nie są piękne?


Wpis ten specjalnie przygotowałam kilka dni przed rozpoczęciem promocji, byście mogli na spokojnie obejrzeć ofertę promocyjną. Ja często dużo wcześniej dodaję interesujące mnie produkty do koszyka, a potem zamawiam. 

Pamiętajcie, by przed finalizacją zamówienia wpisać kod zniżkowy: SUMMER20PL

Komentarze

  1. To już niedługo :) Ciekawe firmy biorą udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamierzam zamówić sobie termowałki i nową prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa promocja, muszę się przyjrzeć stronce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna promocja, ale nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde coraz więcej osób pisze o tej promocji :D będę musiała skorzystać, jak tak wszyscy kuszą:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skorzystam :) Ta promocja jest teraz tak rozpowszechniona jakby co najmniej dawali coś za darmo. Nawet Rossmann się chowa xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa, ale raczej nie skorzystam. Ostatnio mam detox i chcę się niego trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne te świece :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)