Konesso - Kawa Lavazza Qualita Oro

Statystyczny Polak wypija około 95 litrów kawy rocznie. To całkiem sporo. Jeśli jednak pijemy ją z umiarem korzyści płynące z jej spożywania mogą być bardzo duże. Kawa pobudza organizm, zwiększa sprawność myślenia, a także niweluje zmęczenie psychiczne i fizyczne. Poza tym przyspiesza metabolizm, polepsza perystaltykę jelit, stanowi dobre źródło przeciwutleniaczy, pozytywnie wpływa na krążenie i układ trawienny.


Dzięki uprzejmości sklepu Konesso miałam okazję wypróbować kawę Lavazza Qualita Oro o głębokim, pełnym aromacie. Pochodzi z amerykańskich i afrykańskich plantacji. Ziarna z Ameryki Środkowej nadają jej owocowy, roślinny smak, a odmiany brazylijskie dodają słodkie nuty miodu.


Sklep Konesso ma w swojej ofercie mnóstwo dobrej jakości kaw, w tym kawę Lavazza Qualita Oro. W jej składzie znajdziemy 100% zmielonych ziaren arabiki. Charakteryzuje się ona łagodnym smakiem i wspaniałym aromatem, a dzięki zamknięciu w metalowej puszce długo zachowuje świeżość i aromat. Kawa ma odpowiednią kwaskowatość i gorycz, można w niej wyczuć również słodką nutę. Po zaparzeniu tworzy się delikatna pianka na górze filiżanki. Według mnie to kawa idealna i zdecydowanie jedna z lepszych, jaką piłam. Rewelacyjnie smakuje w postaci espresso, jak i cappuccino.


Cena: 20zł w sklepie Konesso.

Czy macie swoją ulubioną kawę? :)

Komentarze

  1. jak dla mnie to za mocna ;p maksymalnie 70% arabiki bo inaczej oczy mi wykreca ;p ale taka kawa najleeepsza:(

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze jej nie piłam ale słyszałam, że jest pyszna a ja lubię dobre kawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę kawę, choć nie jest to moja ulubiona. Ostatnio jestem fanką kaw z małych palarni, to jest dopiero smak!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)