Balsam do ust Nuxe Reve de Miel

Postanowiłam dzisiaj przygotować dla Was wpis dotyczący balsamu do ust od Nuxe, którego używam od kilku miesięcy. Chciałam zrobić to, zanim całkowicie go zużyję :) Natrafiłam na ten produkt zupełnie przypadkowo, a do jego zakupu skusił mnie wyjątkowo dobry skład, duża pojemność, no i oczywiście marka, której kosmetyki lubię. 


Balsam do ust Nuxe ma bardzo bogaty skład oraz treściwą formułę. Jest gęsty, przez co średnio sprawdza się w ciągu dnia, ale stosowany jako maska nocna na usta daje znakomite efekty. Za każdym razem, jak go używam, moje usta rano są bardzo dobrze nawilżone, odżywione i wygładzone. Po suchych skórkach i drobnych rankach nie ma nawet śladu. Działa bardzo szybko i skutecznie, no i za to go najbardziej lubię. Mało który balsam do ust daje u mnie tak dobre efekty. Jedyny, który teraz przychodzi mi do głowy, to Tisane. Ten balsam jest również niesamowicie wydajny. Stosuję go codziennie (nakładając grubszą warstwę na noc) od pół roku, a wciąż zostało mi jeszcze 1/4 opakowania. Balsam ma przepiękny miodowo-cytrusowy zapach. Jedynym minusem jest to, że z uwagi na szklane i dość ciężkie, jak na taki mały produkt opakowanie, raczej nie nadaje się na podróż. 



Opis producenta:

Balsam do ust Nuxe Reve de Miel został stworzony na bazie składników pochodzenia naturalnego. Zawiera miód, wosk pszczeli, propolis oraz masło shea i szlachetne olejki roślinne (ze słodkich migdałów i z dzikiej róży), dzięki którym intensywnie pielęgnuje suchą i spierzchniętą skórę ust.       

Lawendowy miód z Prowansji ma właściwości odżywcze i zmiękczające. Ekstrakt z propolisu dodatkowo regeneruje i odbudowuje zniszczoną skórę ust.     

Masło Shea oraz olej z lnianki siewnej odżywiają, oraz koją.   Kosmetyk odżywia, nawilża i regeneruje, ale również koi, przynosząc natychmiastową ulgę i chroni przez negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Co więcej, jego aksamitna konsystencja i świeży zapach z nutą grejpfruta uprzyjemniają stosowanie.  

Balsam Nuxe znajdziecie w aptekach oraz drogeriach internetowych w cenie  ok. 35zł/15g

Komentarze

  1. Jestem ciekawa tego balsamu. Zapach i wydajność zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie używałam, ale myślę, że przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię balsamy Nuxe, ostatnio najbardziej sobie cenię z serii Very Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj mega wydajny jest, ja wole jednak w sztyfcie mazidła do ust, zapach i działanie kuszą mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I did not have the opportunity to use this mask, butt seem quite interesting

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale zapowiada się fajnym produktem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)