Naturalna maseczka regenerująca INDIA

Zapraszam Was dzisiaj na recenzję naturalnej maseczki firmy India Cosmetics.


Od producenta:

Produkt wykonany jest w 100% z naturalnych składników. Maseczka bardzo dobrze nawilża oraz regeneruje skórę twarzy. Daje natychmiastowy efekt.

Skład: 

Nasiona konopne: pochodzące z wyselekcjonowanych szczepów konopi z ekologicznych upraw; 
Olej konopny: skład oleju konopnego jest zbliżony pod względem chemicznym do produkowanego przez ludzką skórę tłuszczu ochronnego. Poprawia gospodarkę lipidami, łagodzi wszystkie zmiany skórne i nie czopuje ujść gruczołów łojowych. Aż 80% jego składu to kwasy nienasycone. Pozostałe kwasy nasycone, nie wchłonięte przez organizm, pozostają na skórze tworząc warstwę ochronną zapobiegającą parowaniu wody; 
Miód: ma właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne i nawilżające; 
Mięta: dzięki zawartości mentolu odpręża zmęczoną skórę, rozjaśnia ciało pozbawione blasku i kontroluje prawidłowe natłuszczenie skóry; 
Olejek makadamia: intensywnie ujędrnia i uelastycznia zwiotczałą skórę. Stymuluje pracę układu limfatycznego i mikrokrążenie skórne.

Cena: 19,99zł w sklepie India Cosmetics.


Moja opinia:

Maseczka, jak możecie zobaczyć na zdjęciach przychodzi do nas pięknie zapakowana. Kosmetyk znajduje się w niewielkim, szklanym słoiczku. Skład ma w 100% naturalny i znajdziemy w nim wyłącznie naturalne składniki opisane wyżej. Data ważności maseczki wynosi 14 dni od daty produkcji. Ja muszę przyznać, że swojej używam nieco dłużej, ale działanie i zapach jest cały czas takie, jak być powinno. Poza tym przechowuję ją w lodówce. Jeśli chodzi o zapach, według mnie jest całkiem przyjemny, delikatny. Jak dla mnie jest to kosmetyk 2 w 1, czyli peeling oraz maseczka, co naprawdę bardzo mi się podoba. Peeling wykonuję na początku (tak zaleca też producent), ponieważ po upływie kilku minut nie jest już to możliwe, bo maska wchłania się/zastyga. Zawarte w maseczce nasiona konopne świetnie radzą sobie z usuwaniem martwego naskórka. Są dosyć ostre ale mimo to nie podrażniają skóry. Następnie wystarczy zostawić maskę na skórze na kilkanaście minut i po jej zmyciu możemy cieszyć się oczyszczoną, a jednocześnie dobrze nawilżoną i przyjemną w dotyku skórą. Maseczka dodaje blasku skórze oraz regeneruje ją. Zawarty w kosmetyku olej konopny jest rzadko spotykanym składnikiem w kosmetykach i warto zwrócić uwagę na jego wspaniałe właściwości pielęgnacyjne.

Znacie tę maseczkę lub inne kosmetyki India Cosmetics? :)

Komentarze

  1. Kurcze 2 tyg to troszkę mało nie wiem czy bym zużyła w takim czasie;p ale takie uroki naturalnych kosmetyków, które sama ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kusząco nie wygląda, ale liczy się działanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kosmetyk, mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie naturalne maseczki, słoiczek mega :) Muszę wpaść na tę stronę .

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyglada zachęcająco :)
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie, działanie mogłoby przypaść mojej skórze do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda średnio, ale liczy się przecież działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie przy tego typu kosmetykach trzeba szczególnie uważać na datę przydatności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ze dobrze działa , ja akurat mam olej konopny z olejem z drzewa herbacianego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)