Bransoletka Soufeel

W sierpniu pokazywałam Wam bransoletkę Soufeel, do której wybrałam pięć charmsów najbardziej mi odpowiadających. Dziś pokażę Wam, jak się prezentuje, choć zdjęcia i tak nie do końca oddają jej urok :)


Bransoletka oraz zawieszki wykonane są ze srebra. Trzy charmsy, które posiadam wykonane są ze szkła Murano. Według mnie wyglądają lepiej od tych z Pandory, a są w znacznie niższej cenie. Noszę ją bardzo często i muszę przyznać, że wciąż wygląda idealnie. Szczerze przyznam, że to moja ulubiona bransoletka. Gorąco polecam ją na prezent! :)

Zawieszki, które wybrałam:

Evil Eye Charm - KLIK
Waves and Beach Faceted Murano Glass - KLIK
Key To Heart Charm - KLIK
White Clouds Murano Glass - KLIK

Niestety jeden z koralików nie jest już dostępny ale jest mnóstwo innych nowych, podobnych i równie ładnych.


Jeśli zamówione produkty nie przypadłyby Wam go gustu jest możliwość zwrotu, na który mamy aż 365dni! Plusem jest także to, że przy zamówieniu powyżej $50 przesyłka jest darmowa.


Zachęcam do przejrzenia oferty sklepu Soufeel i pamiętajcie, że na hasło BLOG5 dostaniecie 5% rabatu.



Komentarze

  1. Bardzo gustowna, osobiście rzadko zakładam biżu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Charmsy ze szkła Murano prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna bransoletka, lubię niebieski kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoletka, również mam ochotę na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka ślicznie sie prezentuje :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne są te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)