InvisiBobble - You're pawesome!

Składając zamówienie na www.iperfumy.pl poza perfumami zdecydowałam się na moje ulubione gumki do włosów InvisiBobble. Tym razem wybór padł na zestaw gumek z nowej kolekcji Original Circus. Do wyboru są cztery wersje. Ja zamówiłam You’re pawesome! Te urocze pandy na opakowaniu skutecznie mnie zachęciły ;) Poza tym najbardziej lubię InvisiBobble przezroczyste lub w białym kolorze, a w tym przypadku mamy połączenie bieli z kolorem bezbarwnym, co dość dobrze możecie zobaczyć na zdjęciu. Te gumki są aktualnie moimi ulubionymi, choć błękitne, różowe i zielone też widzę, że wyglądają ciekawie. Jakość gumek z nowej serii nie jest ani trochę gorsza od tej klasycznej - Original.  

Ciekawy design gumek InvisiBobble sprawia, że stanowią ozdobę nie tylko na włosach, ale i na nadgarstku. Ja noszę je codziennie, a dzięki temu mogę w każdej chwili związać włosy, co jest super rozwiązaniem. Dopasowują się do każdego rodzaju włosów, nie niszcząc ich. Są na tyle elastyczne, że włosy nie są zbyt mocno ściśnięte, a mimo to fryzura bardzo dobrze się trzyma przez cały dzień, bez konieczności poprawiania. Doskonałe są zarówno do koków, jak i kucyków.  

Z upływem czasu gumki trochę się rozciągają, ale nie ma to wpływu na ich jakość. Jednak, jeśli zależy nam, by powróciły one do pierwotnego kształtu, wystarczy włożyć je na moment do gorącej wody. Osobiście nie wrócę już do zwykłych gumek, które choć są tańsze, to jednak ich jakość jest znacznie niższa i muszę je wymieniać co kilka tygodni. Jedna gumka InvisiBobble służy mi mniej więcej rok.  

Dajcie znać, co sądzicie o gumach InvisiBobble. Może skusicie się na te z wersji Original Circus? :)

Komentarze

  1. Dużo dobrego o nich czytałam. Moja przyjaciółka je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ale chyba innej marki i są całkiem ok, ale za słabo trzymają moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te gumki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te gumeczki, mam ich kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że dużo dobrego o nich czytałam ja nie umiem się do nich przekonać, ale może zrobię do nich jeszcze jakiś podejście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te gumeczki ;) Teraz już nie używam żadnych innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kilka gumek InvisiBobble i muszę zamówić kolejne bo mi się pogubiły, bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te gumki, jedne z najdelikatniejszych jakie do tej pory miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te gumki! Mam ich masę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie klamry wchodzą w grę jak przytrzymuje wlosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. lubilam ale ostatnio kupilam w pepko zwykłe gumki dla dziewczynek i sprawdza mi sie swietnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Od momentu, gdy kupiłam InvisiBobble wszystkie stare gumki trafiły do kosza.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)