IWOSTIN Purritin - Żel myjący i krem do twarzy

Od kilku tygodni włączyłam do swojej codziennej pielęgnacji żel do mycia twarzy oraz krem z serii Purritin od Iwostin i uznałam, że warto o tych produktach tutaj wspomnieć. Moja skóra aktualnie nie potrzebuje silnie działających preparatów przeciwtrądzikowych, dlatego tym razem postawiłam na coś delikatniejszego, ale jak się okazało naprawdę skutecznego.



Jeśli chodzi o żel myjący Purritin, to uważam, że bardzo dobrze i głęboko oczyszcza skórę twarzy, ale nigdy nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ''ściągnięcia''. Skóra po myciu jest oczyszczona, odświeżona i przyjemna w dotyku. Myślę, że nie narusza on bariery hydrolipidowej skóry. Doskonale radzi sobie z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń, w tym  pozostałości makijażu. Bardzo skuteczny, łagodny i niezwykle wydajny kosmetyk. Polecam wszystkim posiadaczom tłustej i skłonnej do powstawania niedoskonałości cery. 


Krem Purritin Fast AZG to kolejny krok w mojej wieczornej pielęgnacji skóry. Bardzo szybko się wchłania, dlatego myślę, że nadawa. Używając tego kremu można szybko zauważyć pierwsze efekty, a te pojawiają się już po kilku dniach. Przede wszystkim zapobiega on powstawaniu niedoskonałości, a te które już się pojawiły znacznie szybciej się goją. Poza tym, zwęża pory, odblokowuje je oraz reguluje wydzielanie sebum. Jest łagodniejszy niż popularne kremy z 20% kwasem azelainowym, ponieważ w tym kosmetyku jest go 5%, ale poza nim znajdziemy także 1% kwasu laktobionowego (który chroni przed utratą wody), niacynamid w stężeniu 4% (redukuje zmiany trądzikowe i wyrównuje koloryt) oraz biolinę (prebiotyk normalizujący mikrobiotę skóry). Myślę, że to idealny krem do problematycznej, tłustej cery oraz tej skłonnej do powstawania wyprysków, czy zaskórników.  



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)