Vobro - Marzipan Passion

Fani marcepanu, myślę że ucieszą się z nowości od Vobro, jaką są praliny w kształcie kuferka Marzipan Passion. Pyszne, marcepanowe nadzienie oblane deserową czekoladą... Czy to nie brzmi kusząco?


Czekoladki Marzipan Passion znajdziecie w przepięknych, ozdobnych opakowaniach, dzięki czemu mogą być fantastycznym pomysłem na drobny upominek albo dodatek do większego prezentu. Uwielbiam je za bardzo delikatne i rozpływające się w ustach nadzienie. Myślę, że umilą mi niejeden chłodny, jesienny wieczór. Nie wiem, jak Wam, ale mnie marcepan kojarzy mi się również ze świętami Bożego Narodzenia, dlatego zapewne zagoszczą one również na świątecznym stole. Dodam, że praliny dostępne są także w sprzedaży '' na wagę".



Sama kiedyś nie przepadałam za marcepanem, ale powiem Wam, że teraz od tych cukierków nie mogę się oderwać. Mają dużo delikatniejsze nadzienie niż taki typowy marcepan. Poza tym, wysokiej jakości deserowa czekolada fajnie podbija jego smak :)



Praliny nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego ani barwników. 

Każda z pralin zamknięta jest hermetycznie za pomocą maszyny pakującej typu flowpack, co zapewnia długotrwałą świeżość i aromat wyrobu. 



Co myślicie o tym, aby podarować pudełko takich czekoladek pod choinkę swoim bliskim?

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)