Krem pod oczy Sesderma Factor G Renew

Krem pod oczy to kosmetyk, którego nie może zabraknąć w mojej codziennej pielęgnacji. Delikatna i bardzo cienka skóra pod oczami potrzebuje nawilżenia, odżywienia i regeneracji. Przez ostatnich kilka tygodni regularnie stosowałam krem pod oczy Sesderma Factor G Renew, który jest pierwszym kosmetykiem tej marki, z jakim mam do czynienia. Czy jest warty zakupu?


Słowem wstępu, wspomnę tylko, że Sesderma to hiszpańska marka produkująca od 1989 roku innowacyjne dermokosmetyki, która wykorzystuje odkrycia światowej dermatologii oraz genokosmetyki.

Krem pod oczy Factor G Renew z siedmioma roślinnymi czynnikami wzrostu, został stworzony na potrzeby skóry zmęczonej, z widocznymi cieniami oraz pozbawionej elastyczności. Ma za zadanie wspomagać syntezę kolagenu i elastyny, a także rozświetlać skórę i dodawać jej świeżości.


Regularne stosowanie kremu sprawiło, że skóra pod oczami stała się wyraźnie nawilżona i rozjaśniona. To co jest dla mnie bardzo ważne - krem w naprawdę zadowalającym stopniu niweluje oznaki zmęczenia i niewsypania. Dodatkowo, ma praktycznie niewyczuwalny zapach. Dzięki swojej lekkiej formule bardzo łatwo się go aplikuje na okolice wokół oczu. Idealnie sprawdza się na dzień pod makijaż, a także na noc. Szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej, ani tłustej warstwy. Nadaje on raczej satynowe wykończenie, czyli takie, jakie lubię najbardziej.


Jeśli szukacie skutecznego kremu pod oczy, który doskonale nawilża i wygładza skórę, a dodatkowo zapobiega powstawaniu zmarszczek, to ten mogę Wam szczerze polecić. Nie ukrywam, że mam zamiar wypróbować również inne produkty Sesderma, o których pewnie będę wspominała na blogu, ponieważ naprawdę mocno zaciekawiła mnie ta marka!

Zarówno krem Factor G Renew, jak i wszystkie inne kosmetyki od Sesdermy znajdziecie na Notino.pl.

Kochani, korzystając z okazji życzę Wam wszystkiego, co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku! :)

Komentarze

  1. Akurat dostępny jest na niezłej promocji :) O okolice oczu warto dbać, bo lepiej zapobiegać niż leczyć :) Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam aktualnie niczego pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbki tego kremu, ale w planie mam inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować koniecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :) Muszę wyszukać, kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem pod oczy to niezbędnik pielęgnacji :) Rozglądam się właśnie za jakimś
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)