AMART.PL - Elegancka porcelana Altom Design

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam, co znalazło się w moim zamówieniu ze sklepu AMART.PL. Zacznę jednak od tego, jakie produkty dostępne są w ich asortymencie. Mogę śmiało powiedzieć, że jest tam praktycznie wszystko, czego potrzebujemy do wyposażenia wnętrz, i to w bardzo przystępnych cenach! Mnie osobiście najbardziej przypadła do gustu porcelana Altom Design. Moim zdaniem jest bardzo klasyczna, elegancka i ponadczasowa. Poza tym, ma piękny odcień złamanej bieli i już na pierwszy rzut oka widać, że została perfekcyjnie wykonana. Naczynia te można bezpiecznie myć w zmywarce i podgrzewać w kuchence mikrofalowej.



W okresie świątecznym miałam po raz pierwszy okazję użyć moich nowych porcelanowych naczyń i muszę przyznać, że utwierdziło mnie to w przekonaniu, że był to znakomity wybór. Jestem pewna, że ta porcelana będzie pojawiać się na stole nie tylko od święta ;)


Trójdzielny półmisek (29,5 cm) jako pierwszy wpadł mi w oko. Jest praktyczny i idealny na wszelkie przekąski, np. orzechy, oliwki, sery, owoce, słone i słodkie przekąski oraz wiele innych. To totalny must have każdego przyjęcia i możecie być pewni, że spodoba się nie tylko Wam, ale i zaproszonym gościom. 


Porcelanowe owalne półmiski w kształcie łódeczek są nie tylko bardzo ładną dekoracją stołu, ale i niezwykle praktycznymi naczyniami, z których łatwo nakładać przysmaki na talerz. Ja wybrałam dwa mniejsze (19 cm) oraz nieco większy (24 cm) i myślę, że fajnie to trio prezentuje się wraz z pozostałą porcelaną. 

Półmisek prostokątny z porcelany (31 cm) urzekł mnie swoim minimalizmem oraz klasycznym, a jednocześnie bardzo modnym designem. Super sprawdza się do serwowania wędlin, a także owoców, różnego rodzaju przekąsek, ciast itp. 



Moi Drodzy, jeśli szukacie dodatków do Waszego domu (kuchni, jadalni, salonu, łazienki) w różnym stylu, to zachęcam Was do przejrzenia całej oferty sklepu AMART.PL. Znajdziecie tam prezentowane przeze mnie porcelanowe naczynia, ale i wiele więcej. Przesyłka przychodzi dobrze zabezpieczona, a zamówienie dotrze do Was w ekspresowym tempie. Co więcej, możecie także liczyć na mailowe i telefoniczne porady dotyczące pomocy w wyposażaniu Waszych wnętrz. Jak dla mnie rewelacja!

Komentarze

  1. bardzo ładna, minimalistyczna porcelana. Taką lubię, bo pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne porcelana! Muszę zajrzeć na ich stronę. Kiedyś najchętniej kupowałam wzorzystą porcelanę, ale teraz widzę że ta gładka jest najbardziej uniwersalna i można ją łączyć z różnymi obrusami, czy serwetkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne naczynia kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentują te naczynia, są bardzo uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką klasyczną porcelanę :) Cudowne naczynia :) zauroczyły mnie bez reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i love your porcelain, they are chic and exquisite.
    40 inch bundles

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)