Bi-es Numbers dla kobiet

Bi-es to marka, którą kojarzę jeszcze z czasów, gdy byłam dzieckiem i nastolatką. Powstała ona w 1996 roku i do dziś słynie z dobrych jakościowo zapachów, w bardzo przystępnych dla każdego cenach. Teraz przedstawię Wam perfumy damskie z nowej kolekcji Numbers. Inspiracją tej kolekcji była numerologia. Każdy z zapachów posiada unikalny kod DNA, po to, by zapachy wpasowywały się w charaktery osób, które je noszą.

Na wstępie, muszę wspomnieć o flakonach zapachów Bi-es, które moim zdaniem są bardzo ładne, takie minimalistyczne i eleganckie.


Zapach No3 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla osób pozytywnie nastawionych do życia, towarzyskich i kreatywnych. Zapach energetyczny dzięki nutom piżma i lotosu, z tajemniczą aurą czarnej orchidei i pikanteryjnym zakończeniem z owocem granatu i mahoniem. To zapach szczęścia, ucieleśniający ducha ciepłej i zmysłowej kobiety.

Nuty głowy : owoc granatu, nektarynka, gruszka
Nuty serca: czarna orchidea, lotos, fiołek
Nuty podstawy: wanilia, piżmo, mahoń

Bi-es No3 jest zapachem zmysłowym, dość intensywnym. Jak dla mnie, na tę porę roku są wprost idealne! Używam ich bardzo często, szczególnie wieczorową porą (np. na randkę). Dodają elegancji i szyku. Są doskonałym uzupełnieniem do każdej kreacji. Te są moim zdaniem najdłużej wyczuwalne na skórze i ubraniach. Dla odważnych kobiet, ale nie tylko :)


No6 to kompozycja zapachowa skierowana do osób spod numerologicznej 6. Zapach lekki, radosny ale też zmysłowy, w którym piżmo łączy się z ujmującym kwiecistym bukietem, doskonały dla kobiet wrażliwych, szczodrych i oddanych ideałom.

Numerologiczna szóstka to perfumy dla młodych kobiet. Moim zdaniem super sprawdzą się u młodej kobiety, w tym nastolatki. No6 to zapach bardzo dziewczęcy i nieprzytłaczający, który cechuje się lekkością i subtelnością. Ta woda perfumowana potrafi skutecznie poprawić nastrój. Już wiem, że Numer 6 będzie moim wiodącym zapachem wiosenno-letnim.


Zapach No9 z numerologicznej kolekcji Numbers – odpowiedni dla kobiet uczuciowych i pełnych pasji. Intensywny dzięki nutom wanilii i paczuli, a zarazem delikatny bo z dodatkiem jaśminu i różowego pieprzu. To wyjątkowo pociągająca kompozycja, której zwieńczeniem są nuty owocowe.

Nuty głowy : mandarynka, różowy pieprz, pieprz jamajski
Nuty serca: jabłko, kwiat pomarańczy, frezja
Nuty podstawy:  wanilia, kawa, paczula

Dziewiątka to przepiękna, nieprzesadnie słodka woda perfumowana. Znajdująca się w bazie paczula i wanilia sprawiają, że zapach jest ciepły, z subtelną nutą słodyczy. Zaś owocowe akordy od początku przywołują wspomnienie lata. Cała kompozycja "okraszona" została różowym pieprzem, co nadaje jej wyjątkowego i niepowtarzalnego charakteru.


Zapach No33 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla kobiet zrównoważonych, wyrozumiałych i empatycznychGłównymi nutami kompozycji są róża i wanilia. Ostrości i trwałości nadają mu piżmo, a wyjątkowości - nektar z czarnej porzeczki.

Nuty głowy : czarna porzeczka, róża, frezja
Nuty serca: wanilia, drzewo sandałowe, paczula
Nuty podstawy: nuty pudrowe, białe piżmo

Gdy znalazłam informację mówiącą o tym, że w zapachu No33 znajdziemy aromat czarnej porzeczki, to już wtedy wiedziałam, że pokocham te perfumy. Gdy je po raz pierwszy powąchałam, tylko utwierdziłam się w tym przekonaniu. Czarna porzeczka gra w tym zapachu pierwsze skrzypce, ale cały czas towarzyszą jej niezwykle kobiece kwiatowe nuty w postaci róży, frezji oraz uznawanej za afrodyzjak paczuli. Jest przy tym niezwykle świeży. Numer 33 jest moim... numerem 1! ;)

Trwałość całej kolekcji oceniam na dobrą, zapachy utrzymują się średnio ok. 6-7 godzin.

Zapachy Bi-es Numbers możecie kupić w każdej drogerii Natura, w wielu osiedlowych drogeriach, ewentualnie w sklepie Bi-es. Cena za flakonik o pojemności 50ml wynosi jedynie 35zł. Walentynki i Dzień Kobiet tuż, tuż, więc Panowie macie już pomysł na miły prezent ;)

Moi Drodzy, to by było na tyle jeśli chodzi o zapachy damskie. W najbliższym czasie możecie spodziewać się również wpisu dotyczącego wód perfumowanych męskich.

Zapraszam Was na Instagrama i FB marki Bi-es.

Komentarze

  1. Piękne mają flakony. O tych zapachach czytałam na tak wielu blogach, że aż ciężko byłoby zliczyć :) nie miałam z nimi styczności, ale pewnie znalazłabym wariant dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio o nich głośno, według numerologii pasuje mi numer 3,ale nuty zapachowe zdecydowanie nie trafiają w mój gust 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba coś dla siebie wybiorę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te zapachy. Nr 9 to mój ulubieniec. Nr 3 poleci pewnie w świat, jeden też oddałam mamie, ale nie pamiętam który.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się z nimi polubiłam, a flakony mają urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi mieć super zapach! Chciałabym mieć ten flakonik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wahałaym się między numerem 33 a 9 :) z opisu wynika, że oba zapachy mogłyby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już nieco o tych zapachach i pasowałby mi nr 9 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)