Wielozadaniowy krem Nivea Baby Pure S.O.S.

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam używać kosmetyków przeznaczonych dla dzieci. Mają one dobre i bezpieczne składy, nie podrażniają i nie uczulają. Jednym z nich jest krem Nivea Baby Pure & Sensitive S.O.S., który tak naprawdę ma bardzo szerokie zastosowanie i wyśmienicie sprawdza się nie tylko u najmłodszych.

Krem zamknięty jest puszce, charakterystycznej dla kultowego kremu Nivea. Jego konsystencja (jak na emolient przystało) jest gęsta, tłusta, ale mimo to bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Cechuje go wysoka zawartość składników, jak masło shea, lipidy Omega 6, cynk, lanolina i panthenol. Krem przeznaczony jest do "zadań specjalnych", czyli na podrażnienia, zaczerwienienia, przesuszenia na ciele. Niweluje także świąd, przynosząc skórze ulgę. Jest hipoalergiczny, nie zawiera barwników, alkoholu, parabenów oraz posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Jest bardzo delikatnie perfumowany, a zapachem przypomina ochronny krem Bambino.


Krem S.O.S. znajdziecie na www.iperfumy.pl

Krem Nivea Baby S.O.S. stosuję na wszelkie możliwe sposoby, i wbrew pozorom przydaje mi się praktycznie codziennie. Gdy miałam problem z silnie przesuszoną i podrażnioną detergentami skórę, pięknie złagodził wszelkie zaczerwienienia oraz zlikwidował przesuszone miejsca. Już po dwóch dniach skóra wyglądała znacznie lepiej. Z kolei aplikowany na skórę na dekolcie i ramionach przyspiesza gojenie drobnych krostek, które u mnie w tych miejscach czasami się pojawiają. Działa przy tym nawilżająco i regenerująco na skórę. Sięgam po niego także po depilacji, ponieważ lepiej regeneruje i natłuszcza ciało od oliwki. Zapobiega również problemowi wrastania włosków, ale też trzeba pamiętać o peelingu skóry. Mega plus za jego wydajność.

Dajcie znać, czy Wy też używacie kosmetyków teoretycznie przeznaczonych dla dzieci, i jak się one u Was sprawdzają :)

Komentarze

  1. myślę, że idealnie sprawdziłby mi się na wyjazd w góry, jest barierowy

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam ale moze kupie dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra używa go do pielęgnacji skóry swojego dziecka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. O, końiecznie muszę przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarzyło mi się korzystać z kremu Bambino i byłam zadowolona. Jeśli chodzi o Nivea to pozostaję wierna klasycznej, uniwersalnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! nie znam tej wersji, może kiedyś sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie bym wypróbowała. Ja z kosmetyków dziecięcych pare razy uzywałam szampon.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy byłby dobry na chłodniejsze dni? No i czy by mnie nie zapchał

    OdpowiedzUsuń

  9. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    OdpowiedzUsuń
  10. Ble ja nie lubię kosmetyków dla dzieci - jak dla mnie mają mdły zapach, a ja lubię ostrzejsze. Może wpływ ma też fakt, że mam dzieci i kiedyś aż za dużo tych dziecięcych kosmetyków musiałam używać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Często używam dziecięcych produktów, najbardziej lubię żel na dobranoc taki fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie lubię kosmetyków dla dzieci. Nigdy się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam, kiedyś kupiłam szampon i był to niewypał.

    OdpowiedzUsuń
  14. super że jest tak wielofunkcyjny i może używać go cała rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój synek używał go jak był mały,ale ogólnie słabo się sprawdził

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)