Yankee Candle - Black Cherry

Gdyby ktoś zapytał mnie, które woski Yankee Candle lubię najbardziej, to bez wahania wymieniłabym między innymi Black Cherry z serii Classic.

Zapach tego wosku jest niezwykły. Wyczuwam w nim dojrzałe, soczyste i bardzo słodkie czereśnie. Ten aromat przywołuje wspaniałe wspomnienia z dzieciństwa i beztroskie chwile. Ahh, kto z nas nie zna tego zapachu... Został on bardzo dobrze odwzorowany, oczywiście z nieco zwiększoną intensywnością. Utrzymuje się w pomieszczeniu bardzo długo, nawet kilka godzin po zgaszeniu kominka. Choć przeważnie owocowe zapachy nie grzeszą intensywnością, to w tym przypadku jest inaczej. Jest to jeden z moich ulubionych wosków i z pewnością nigdy się to nie zmieni, a ja będę do niego wracać niezależenie od pory roku.

Wosk dostępny jest w sklepie Goodies.

Komentarze

  1. Uwielbiam ich woski, jednak tego jeszcze nie miałam, mam nadzieję że wkrótce to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię owocowe nuty zapachowe, fajnie że wosk jest długo wyczuwalny :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten wosk :D Mam zapas tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go koniecznie wypróbować, wydaje mi się, że przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdecydowanie wolę i wybieram zapachy kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię te świeczki :-)
    Również obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten zapach i z tego co sobie przypominam, to się z nim polubiłam :)
    jest tego tyle, że się pogubić idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go ale te woski dostępne są stacjonarnie w drogerii pigment :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)