Zimowa wishlista

Przeglądając ofertę drogerii iperfumy.pl wpadło mi w oko kilka ciekawych produktów, które bardzo przydałyby mi się zwłaszcza teraz, w okresie zimowym. Są to kosmetyki znanych marek, jak i tych mniej popularnych, a równie skutecznych.


1. Krem pod oczy z jadem węża Babaria Snake Venom - był to jeden z pierwszych produktów, który przykuł moją uwagę. Czy jad węża rzeczywiście ma tak dobre działanie, jak obiecuje producent? Ale mnie korci, by to sprawdzić, zwłaszcza, że cena nie jest wygórowana :)
Cena: 41,74zł

2. Clinique All About Eyes nawilżający krem pod oczy przeciw obrzękom i cieniom - z obrzękami w okolicach oczu nie mam problemu ale cienie pod oczami są moją zmorą... Muszę wypróbować ten krem, bo na jego temat czytałam wiele pozytywnych opinii. Poza tym pielęgnacja skóry wokół oczu ma bardzo ważne znaczenie i to właśnie o ten obszar skóry powinniśmy najbardziej dbać.
Cena: 123zł

3. Collistar Benessere Della Felicitá aromatyzowana mgiełka do ciała z olejkami oraz ekstraktami roślin śródziemnomorskich - kosmetyki tej marki już dawno temu wzbudziły moją ciekawość. Mgiełka ma podobno przepiękny zapach i to ją bym wypróbowała w pierwszej kolejności.
Cena: 99zł

4. Sylveco Lip Care balsam do ust z efektem peelingu - zimą moje usta wyjątkowo szybko się przesuszają i wymagają regularnego peelingu. Wiem, że mnóstwo dziewczyn zadowolonych jest z jego działania.
Cena: 16zł

5. Soaphoria Milky Touch śmietanka do ciała - fajna alternatywa dla maseł i balsamów do ciała. Nie ukrywam, że bardzo spodobał mi się słoiczek, w którym znajduje się kosmetyk.
Cena: 30,95zł

6. Topvet Professional olejek do masażu - rozgrzewający relaks - masaż z wykorzystaniem rozgrzewającego olejku to prawdziwa przyjemność. Ta czeska firma nie jest mi znana, ale dlaczego by nie wypróbować kosmetyku produkowanego przez naszych sąsiadów ;)
Cena: 19,96zł

Czy któryś z powyższych kosmetyków jest Wam znany? Dajcie koniecznie znać w komentarzach, które z nich polecacie :)

Komentarze

  1. sama bym je chętnie wpisała w moją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem Babaria i sprawdza się dobrze, muszę w końcu o nim napisać. Miałam olejek Topvet także przyjemniaczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pod oczy Clinique chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pomadki z peelingiem to na 100000% będziesz zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam żadnego z tych kosmetyków o pomadce nieraz już czytałam, że jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam 2 i 4 i szczególnie polecam Sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmietanka do ciała smacznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling do ust by mi sie przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio odkryłam kosmetyki Soaphoria i też mam na nie chęć, kuszą mnie takie opakowania

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej kuszą mnie dwa pierwsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej kuszą mnie dwa pierwsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nr 4 kupilam ale mam srednie odczucia

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadkę z Sylveco sama chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same ciekawe kosmetyki
    Zadnego nie używałam, więc bym z chęcią przetestowała sobie niektóre

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mgiełka z Collistar wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie ta śmietanka do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem z jadem węża trzeba będzie kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)