Świeca PartyLite - mango i mandarynka

Miałam już wiele świec i wosków, ale ta z trzema knotami z firmy PartyLite urzekła mnie szczególnie. Wszystko za sprawą jej niezwykłego zapachu soczystej mandarynki i mango. Mniam! :)


Świeca jest wprost idealna na lato. Palę ją zarówno wieczorem, jak i w ciągu dnia. Jej zapach przypadł do gustu także moim domownikom, a każdy kto mnie odwiedza pyta, co tak ładnie pachnie. Zapach świecy przypomina mi aromat soczystej mandarynki, jest nieco kremowy, wyrazisty. Nuta mango również jest delikatnie wyczuwalna. Świeczka uwalnia w całym pomieszczeniu niezwykle orzeźwiający, subtelny zapach, który kojarzy mi się z koszem soczystych owoców. Nawet, gdy nie jest zapalona wydziela cudowną woń, którą czuć z bliskiej odległości.

Mimo swojej prostoty świeca stanowi ozdobę pomieszczenia. Dodatkową jej zaletą jest to, że w przeciwieństwie do innych świec, ta spala się równomiernie i nie pozostawia wosku na ściankach szkła, nie kopci. Świeca umila mi samotne wieczory, jak i te spędzone z bliskimi. Z powodzeniem sprawdziłaby się podczas rodzinnych przyjęć. Według mnie mogłaby być idealnym prezentem i z pewnością obdarowanemu zapach przypadłby do gustu, jeśli lubi orzeźwiające, cytrusowe zapachy.

Świeca z trzema knotami pali się 35-55 godzin, a jej cena wynosi 139zł.
Zachęcam do przejrzenia katalogu na lato 2015 i polubienia fan page’a na FB PartyLite Polska

Jakie zapachy świec lubicie najbardziej? :)

Komentarze

  1. Nie paliłam jeszcze żadnej świecy z PartyLite, ale to byłby zdecydowanie mój zapach :) Uwielbiam orzeźwiające cytruski. Dużym plusem jest też to, że nie zostawia wosku na ściankach- ja tego osobiście nie znoszę i uważam, że jest to marnotrawstwo świec..

    OdpowiedzUsuń
  2. musi pięknie pachnieć :)
    ja już zbieram świece na jesienne wieczory by je palić, palić i palić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jego nuty zapachowe są wprost stworzone dla mojego nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego typu świeczki <3
    osinskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny tych świec są wysokie, ale mają trwałe zapachy i długi czas palenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie mialam swieci z paroma knotami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny zapach na nadchodzącą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo lubię zapach mandarynki...zapach mango też jest bardzo ładny. Połączenie musi być rewelacyjne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza świeca, super są te knoty, bardzo lubię partylite

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie tych zapachów to istna przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach na pewno by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam już kilka świec z tej firmy ale marzy mi się ta z trzema knotami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach mango,w połączeniu z mandarynką skusiłabym się;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wszelkie świece zapachowe i woski :) Taka świeczka z trzema knotami super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba najbardziej lubię śliwkowe zapachy świec :) +proszę poklikaj linki w poście :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię klimaty owoców leśnych, ogólnie większość owocowych, ale zimą chętnie zapalam waniliową :) chyba mi się się ta twoja spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)