Kreatywna kolorowanka Tatuaże

Może dziwnie to zabrzmi, ale w ostatnim czasie skutecznie odstresowuje mnie kolorowanie. Jednak wcale nie mam na myśli typowej kolorowanki dla dzieci, a  Kreatywną kolorowankę Tatuaże wydawnictwa Kaktus.




W książce znajdziemy 128 stron wypełnionych różnymi kolorowankami. Jedne wzory są bardziej skomplikowane, inne mniej. W kolorowance znajdują się wzory kwiatowe, czaszki, motywy zwierząt i inne. Powiem Wam, że w ostatnich dniach zamiast tracić wieczorem czas na przeglądanie stron internetowych chętnie malowałam sobie kolorowanki. Niektóre wzory są dość skomplikowane, więc to wcale nie taka prosta sprawa i trzeba się przyłożyć, by wyszło idealnie ;) Jak widać, kolorowanki wcale nie muszą być tylko dla dzieci.


Cena Kreatywnej kolorowanki to 19,90zł, choć obecnie w wielu księgarniach można ją nabyć kilka złotych taniej.




Komentarze

  1. Wow, ciekawie wygląda. Już od dawna nic nie kolorowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę sobie taką kupić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, Oleska pokazywała u siebie na kanale takie kolorowanki, podczas malowania można się odprężyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze bardzo lubiłam kolorować :) :) :) A Twoja kolorowanka jest niebanalna ;) hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych kolorowankach. Chyba jednak to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe :D Kolorowanka dla dorosłych, którym już nie wypada kolorować dziewczynek z kwiatkiem w kolorowance dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę kolorowankę, nastoletnia córka zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolorowanki to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)