Płyn micelarny Hydrain 3 Hialuro Dermedic

Do zmywania makijażu zwykle używam płynu micelarnego. Ostatnio do przetestowania otrzymałam od firmy Dermedic płyn micelarny Hydrain 3 Hialuro. Podzielę się dzisiaj z Wami moją opinią na jego temat.


Od producenta:

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna

- Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu
- Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
- Nie podrażnia oczu – hypoalergiczny
- Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
- Nie zatyka porów
- Nie pozostawia filmu na skórze


Cena: od 12-25zł /200ml (info z Ceneo, cena różna w zależności od apteki)

Skład: 

Moja opinia:

Po raz pierwszy miałam okazję używać kosmetyku tej firmy. Płyn micelarny, tak jak obiecuje producent rzeczywiście nie podrażnia oczu, nie wysusza ani nie pozostawia nieprzyjemnego filmu na skórze. Dozownik typu press pozwala odmierzyć odpowiednią jego ilość. Sam płyn skutecznie zmywa podkład, cienie i róż, ale niezbyt dobrze radzi sobie z tuszem do rzęs. Trochę go rozmazuje i trzeba więcej czasu poświęcić na demakijaż. Mimo tego minusa bardzo lubię przemywać nim skórę rano zamiast mycia żelem oraz odświeżać ją w ciągu dnia. Twarz po jego zastosowaniu nie lepi się, a jest przyjemnie nawilżona. Płyn ma delikatny i niedrażniący zapach. Zaletą tego produktu jest niewątpliwie dobry skład (zawiera m.in. wodę termalną).

Zastanawiam się nad zakupem innych kosmetyków Dermedic, więc jeżeli możecie mi coś polecić, to wezmę pod uwagę Wasze propozycje :)

Komentarze

  1. spora rozpiętość cenowa od 12 do 25 złotych. Trzeba dobrze szukać widać skoro można 100% przepłacić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, apteki ustalają sobie ceny, jakie tylko chcą...

      Usuń
  2. duzo dobrego o nim sie naczytalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie testujemy go:) spoko jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostałam go na spotkaniu :P ale oddałam go siostrze... :c bo nie zmywał tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ciekawy skład i napewno dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam z niego zadowolona.
    A z Dermedic lubię ich olejki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. aktualnie jestem w fazie testów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)