Krem pod oczy oraz całej twarzy L’Oréal Paris Revitalift Filler

Możliwość stosowania jednego kremu zarówno pod oczy, jak i całą twarz jest świetnym rozwiązaniem dla zabieganych osób oraz takich, które po prostu lubią kosmetyki 2 w 1. Moim ostatnim kosmetycznym odkryciem jest zamówiony na Notino.pl krem pod oczy oraz całej twarzy Revitalift Filler, którego zadanie to wygładzenie drobnych linii na całej twarzy, w tym jak wspomniałam okolic oczu.


Krem nawilżający Revitalift Filler znajduje się w poręcznym opakowaniu z pompką, które umożliwia odpowiednie dozowanie kosmetyku. Muszę przyznać, że ja tego kremu nie stosuję na całą twarz, ponieważ nie mam takiej potrzeby. Aplikuję go jedynie na skórę wokół oczy oraz tą newralgiczną okolicę między brwiami. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że krem bardzo dobrze nawilża, co jest zauważalne już od pierwszych użyć. U mnie okolica wokół oczu lubi się przesuszać, więc zawsze przywrócenie skórze odpowiedniego poziomu nawilżenia jest dla mnie niezwykle istotną kwestią. Ten kosmetyk zdecydowanie zdaje egzamin. Jednak producent obiecuje nam coś jeszcze, czyli wygładzenie i ujędrnienie. Wydaje mi się, że właśnie dzięki temu silnie nawilżającemu działaniu otrzymujemy ten efekt gładkiej, sprężystej skóry. Po kilku tygodniach codziennego stosowania jestem naprawdę zadowolona z efektów. Zmarszczki mimiczne są dużo mniej widoczne. Co ważne, krem nie podrażnia oczu, ani nie powoduje łzawienia.



Pojemność kosmetyku to 30ml (dwa razy więcej niż standardowe pojemności kremów pod oczy), więc jeśli będzie stosowany tylko na okolice wokół oczu, to wystarczy na bardzo długo.

Revitalift Filler okazał się być świetnym kosmetykiem pielęgnacyjnym i jednocześnie moim ulubionym ze wszystkich dotychczas stosowanych przeze mnie produktów od L’Oréal


Dajcie znać, czy znacie ten krem i jeśli tak, to dajcie znać, jak się u Was sprawdza :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)