MyVita Witamina D3 w formie żelków dla dzieci i dorosłych

Witamina D3 od MyVita to nowy suplement o przyjaznej formie żelków z pektyny cytrusowej. Jest to produkt w 100% naturalny, niezawierający żelatyny, oleju palmowego, ani sztucznych barwników i aromatów. Znajdziemy w nim naturalną pektynę owocową, naturalne barwniki i aromaty oraz naturalną glukozę. Suplement będzie odpowiedni również dla wegetarian. 



Witaminę D3 bez cienia wątpliwości powinien suplementować każdy z nas, tym bardziej w naszej szerokości geograficznej. Myślę, że o skutkach jej niedoborów nikogo nie trzeba już informować. Suplement MyVita w formie żelków o cytrusowym smaku wyjątkowo przypadł mi do gustu, bo poza tym, że zapewnia mojemu organizmowi odpowiednią dawkę wit. D3 (przy spożyciu 2 żelek dziennie), to przy tym extra smakuje! Muszę przyznać, że gdy brałam witaminę D w kapsułkach, to czasami zapominałam o jej zażywaniu, co nie zdarza mi się odkąd spożywam te witaminowe żelki ;) Jestem przekonana, że również, a może przede wszystkim, dzieci byłyby zadowolone z takiej formy suplementacji. 

Jeden żelek zawiera 1000 IU. Dzieci 3-18 lat powinny zażywać 1 żelek dziennie, dorośli 2 żelki. 

W odkręcanym, poręcznym słoiczku mamy ich 60szt, więc, np. dla dzieci jedno opakowanie może wystarczyć na nawet dwa miesiące.

Dajcie znać, czy Wy pamiętacie o codziennej suplementacji witaminy D3 :)

Komentarze

  1. Nie miałam tych jeszcze, ale biorę w większych dawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba większość z nas, niezależnie od wieku lubi żelki. Świetny pomysł producenta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej formy wit. D3 nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że marki tworzą coraz bardziej przystępną formę suplementacji. Żelki na pewno przypadną do gustu dzieciom :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam witaminki w formie żelków i nie tylko ja, dlatego taka forma jak dla mnie jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeny moja mała szwagiera ma takie żelki, a ja z moją cukrzycą mogę sobie na razie pomarzyć o takich :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)