Vobro - Delissimo Duo Brownie & Creme Brulee

Poza tradycyjnymi potrawami świątecznymi, nie może u mnie w domu zabraknąć cukierków, które nie ukrywam, że lubię sobie podjadać. Na dietę jeszcze przyjdzie czas, a teraz mam zamiar wraz z rodziną rozkoszować się, m.in. pralinkami Delissimo Duo o wyjątkowych smakach. Ich producentem jest polska firma Vobro. Moi Drodzy, wspierajmy je! 

Praliny Delissimo Duo Brownie & Creme Brulee skradły moje serce. Ich smaki wyjątkowo przypadły mi do gustu. Czekoladki w kształcie kul kryją w sobie delikatne nadzienie brownie pokryte deserową czekoladą oraz crème brulee w mlecznej czekoladzie. Jak widzicie wewnątrz pralin znajduje się całkiem sporo pysznego, kremowego nadzienia. 

W pralinach nie ma utwardzanych tłuszczów, barwników, ani konserwantów. 



Delissimo Duo mogą osłodzić nam nadchodzące, świąteczne dni. Będą cieszyć oko na świątecznym stole albo mogą być słodkim upominkiem dla najbliższych. Gorąco polecam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)