Zgrany duet w pielęgnacji twarzy BISHOJO

Bishojo jest firmą produkującą naturalne kosmetyki dla kobiet, które powstały w oparciu o rytuały pielęgnacyjne Japonek. Odpowiadają one na potrzeby skóry w każdym wieku. Mają za zadanie nawilżać, odżywiać, regenerować i chronić przed promieniowaniem UVA i UVB.

Wrzucę te dwa produkty do jednego worka, ponieważ mają one zbliżone działanie, a nawet skład. Krem wygładzający, czyli wersja na dzień posiada dodatkowo przeciwsłoneczny filtr SPF 10. Jest to niska ochrona, ale na tę chwilę, jak dla mnie wystarczająca. Latem sięgnę po krem z wyższą wartością współczynnika SPF. Zarówno krem wygładzający, jak i rewitalizujący mają treściwą, gęstą konsystencję, ale mimo to szybko się wchłaniają, nie pozostawiając uczucia lepkości i tłustości na skórze. Patrząc na zużycie, przypuszczam, że to jedne z wydajniejszych kremów, jakie stosowałam.

Kremy Bishojo utrzymują właściwy poziom nawilżenia skóry. Skutecznie regenerują niewielkie podrażnienia, np. po zastosowaniu kwasów. Moja mieszana cera dobrze je toleruje, ale sądzę, że sprawdzą się przy każdym typie skóry. Składniki zawarte w kremach, tj. olej babassu, ekstrakt z orchidei, olej z kamelii japońskiej, czy kwas hialuronowy wykazują pozytywny spływ na stan skóry.

Estetyczna, a zarazem minimalistyczna szata graficzna opakowań to coś, co je wyróżnia. Do minusów z kolei mogę zaliczyć jedynie słabą dostępność kosmetyków Bishojo.

Komentarze

  1. Dobrze wspominam swój kontakt z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sprawdziłabym, czy moja skóra by się z nimi polubiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla mnie nowość, ale seria zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle za mną chodzą te kosmetyki, nic jeszcze z tej marki nie stosowałam, ale te minimalistyczne szaty bardzo mi się podobają, a moja skóra uwielbia kwas hialuronowy, więc chyba si skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam opakowania mają bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że mają dobre składy :) ostatnio stawiam tylko na naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ich szata graficzna, ciekawe jak by się u mnie sprawdziły niestety nie miałam jeszcze styczności z tą marką :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydają się interesujące:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)