Kojący szampon Garnier Ultra Doux

Ostatnio przeglądając ofertę mojej ulubionej perfumerii www.iperfumy.pl wpadł mi oko szampon firmy Garnier. Nigdy nie widziałam go w żadnej stacjonarnej drogerii, więc tym bardziej przykuł on moją uwagę. Spodobała mi się nie tylko minimalistyczna szata graficzna, ale także to, że przeznaczony jest do włosów cienkich i delikatnych, czyli w sumie, takich jakie ja mam. Szampon ma wpływać kojąco na skórę głowy dzięki zawartości mleka owsianego i ryżowego.
 
Kojący szampon Ultra Doux ma kremową, gęstą konsystencję i przyjemny zapach. Bardzo dobrze się pieni oraz skutecznie, a jednocześnie łagodnie oczyszczaj włosy oraz skórę głowy ze wszelkich zanieczyszczeń. Nie powoduje u mnie łupieżu, a włosy mimo wcześniejszych obaw nie są obciążone. To jeden z nielicznych szamponów, po którym włosy są odbite od nasady, sypkie i pełne objętości. Super sprawdzi się do włosów cienkich i pozbawionych objętości. Nie plącze włosów, więc po myciu nie ma najmniejszych problemów z ich rozczesaniem. Poza tym dobrze się układają. 

Szampon nie powoduje przesuszania włosów, co dla posiadaczek długich włosów jest bardzo ważne. Mam wrażenie, że działa nawet nawilżająco, o czym świadczyć może dobry stan końcówek po kilku tygodniach regularnego mycia nim włosów. Szampon nie podrażnia skóry głowy, ani nie powoduje nieprzyjemnego uczucia "ściągnięcia". Jest również w atrakcyjnej cenie, dlatego tym bardziej mogę polecić jego zakup.
 
Mam nadzieję, że w sprzedaży pojawi się również odżywka z tej samej serii, bo jestem pewna, że stanowiłaby razem z tym szamponem zgrany duet!

Komentarze

  1. Chętnie bym go spróbowała. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda interesująco, mam nadzieję że u mnie sprawdzi się równie dobrze ;* pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama nie wiem dlaczego ale jakoś dawno nie miałam nic z tej marki i ni kusi mnie, mimo wielu pozytywów i poleceń... może kiedyś sie jednak skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię szampony z Garniera, ale tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś uwielbiałam produkty do włosów z Garniera, muszę sobie je przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie jeszcze jego skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego szamponu jeszcze nie widziałam! Działanie brzmi bardzo fajnie, więc możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)