David Nolan - Ed Sheeran Plusy i minusy

Bardzo lubię czytać biografie mniej lub bardziej znanych osób. Ostatnio przeczytałam życiorys znanego wszystkim artysty, brytyjskiego piosenkarza Eda Sheerana, której wydawcą jest In Rock. Choć nie jestem jego wielką fanką, to muszę przyznać, że niektóre utwory Eda trafiają w mój gust muzyczny, dlatego z przyjemnością książkę o jego życiu przeczytałam.


Biografia "Plusy i minusy" potrafi wciągnąć czytelnika już od pierwszych stron. Czyta się ją szybko i przyjemnie, pewnie dlatego, że jest autorstwa znanego biografa, jakim jest David Nolan. W książce ukazana jest droga artysty do sławy, można się dowiedzieć również wielu ciekawostek z jego życia. Nie brakuje również wypowiedzi samego Eda, ale nie tylko. Znajdziemy informacje o albumach przez niego wydanych, szczególnie tym debiutanckim z 2001 roku "+". Nolan opisuje nam, ile  Sheeran musiał włożyć pracy, by jego marzenie o zostaniu muzykiem się spełniło. Czasami ciężką pracą można wiele osiągnąć, a nawet, jak się okazuje można podbić świat. Podsumowując, jest to zdecydowanie warta przeczytania biografia, bez względu na to, czy jesteście fanami Eda Sheerana. Jeśli ktoś z Was ją czytał, podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami :)



Komentarze

  1. Lubię biografie, ale zawsze mogę śmieszy, że jakąś część życia ludzie podsumowują tak szybko, jakby już nic nie miało się wydarzyć. Tę chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo może być ciekawie, ja uwielbiam Eda Sheerana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za biografiami nie przepadam, ale tę bardzo chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką biografii, ale jestem pewna, ze ksiazka dobrze sie sprzedaje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)