Wedding Day od Yankee Candle

Dziś zapraszam Was na recenzję wosku Yankee Candle Wedding Day, który pochodzi ze sklepu Goodies. Nie jest to wosk o zapachu lekkim. Jest on intensywny i mocno kwiatowy. Przełamany został delikatną nutką owoców. Wiem, że nie wszystkim spodoba się, tak jak mnie, właśnie ze względu na tą intensywność. Ja jednak uwielbiam kwiatowe, a jednocześnie intensywne aromaty. Jest to zapach bardzo elegancki i szlachetny. W przypadku tego wosku wystarczy rozpuścić dosłownie odrobinę, by aromat wyczuwalny był w całym pomieszczeniu. Nie można przesadzić z jego ilością, bo wtedy może wydać się zbyt duszący. Super pomysłem byłoby rozstawienie, np. kilku świec o tym zapachu na przyjęciu weselnym :)


Wosk dostępny jest w sklepie Goodies.pl

Jestem ciekawa Waszego zdania na temat wosku Wedding Day. Podoba Wam się, czy wolicie coś lżejszego? :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)