Peeling do rąk 8 w 1 Eveline

Zazwyczaj pamiętamy o peelingu całego ciała, ale czy pamiętamy o dłoniach? Aby przez lata dobrze się prezentowały należy o nie dbać nie tylko nakładając nawilżające i natłuszczające kremy, ale także wykonując regularnie delikatny peeling. Owszem, możemy go przygotować samemu, ale nie oszukujmy się - większość z nas nie ma na to czasu i chęci. Kosmetyk, który dzisiaj Wam przedstawię oprócz tego, że usuwa martwy naskórek, ma też składniki pielęgnacyjne.


Od producenta:

EVELINE Młode Dłonie Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z Wanilii 8w1 75ml

Nawilżający peeling do rąk 8 w 1 jest szczególnie polecany dla osób o przesuszonych, szorstkich i zniszczonych dłoniach. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne doskonale wygładza skórę, niweluje uczucie suchości i szorstkości. Przełomowa technologia YOUNG HAND & HYALURON™ długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje. Nadaje skórze aksamitną gładkość i miękkość w dotyku.

KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:
1. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Niweluje suchość i szorstkość skóry.
3.Wygładza nierówności.
4. Głęboko nawilża i odżywia.
5. Intensywnie regeneruje i odmładza.
6. Przywraca sprężystość i elastyczność.
7. Rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.


Składniki aktywne:
bioHyaluron Plus Complex™, Scrub bio-Active Complex™, masło shea, drogocenne olejki sojowy i ze słodkich migdałów, naturalna betaina, ekstrakty z cytryny, miodu, wanilii, kakao, dzikiej róży, lukrecji i aloesu, witamina E.

Skład: Aqua, Glycerin, Polyethylene, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric, Trygliceryde, Urea, Glycine Soja Oil, Sodium Polyacrylate, Hyaluronic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Prumus Amygdalus Dulcis Oil, Betaine, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Dimethicone, Juglans Regia Shell Powder, Vanilia Planifolia Fruit Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extraxct, Theobroma Cacao Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Citrus Limon Extract, Mel Extract, Polysorbate 20, PEG-20Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Methylchloroisothiasolinone, Methylsothiasolinone, DMDM Hydation, Parfum, Cl 16255:1.

Cena: ok. 6-9zł


Moja opinia:

Peeling znajduje się w poręcznej tubce wykonanej z miękkiego plastiku, z której łatwo jest go wydobyć. Gdy leży w ''zasięgu ręki'' pamiętam o nim i dwa razy w tygodniu wykonuję peeling dłoni. Już nie mam wymówek, że brakuje mi czasu na zrobienie peelingu z domowych składników. Po prostu sięgam po tubkę, delikatnie wcieram kosmetyk, spłukuję go i to wszystko. Cały ''zabieg'' zajmuje chwilę. Po nim dłonie stają się gładkie, miękkie i miłe w dotyku (w końcu cały martwy naskórek został usunięty :) ). Produkt nie nawilża zbyt dobrze, dlatego zawsze po jego zastosowaniu nakładam krem. Drobinki ścierające nie są ani zbyt ostre, ani za słabe - są w sam raz. Zaletą produktu jest także delikatny, waniliowy zapach. Nie utrzymuje się on jednak długo na dłoniach.
Producent zapewnia, że jest to produkt 8w1. Nie wiem, czy faktycznie peeling aż tyle efektów zapewnia. Nie mam przebarwień, ani problemu z podrażnieniami, więc ciężko mi powiedzieć, czy kosmetyk akurat z tym by sobie poradził. Niewątpliwie jednak peeling polecam, ponieważ jesienno-zimowa pogoda nie rozpieszcza dłoni, więc warto o nie zadbać zwłaszcza w tym okresie, co wcale nie oznacza, że wiosną i latem możemy je zaniedbać ;). Poza tym należy pamiętać, że dłonie są naszą wizytówką.

A Wy pamiętacie o peelingu dłoni? :)

Komentarze

  1. przydałby mi sie taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny musi być ten peeling. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam peelingówdo rąk ale teraz się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja peeling dłoni wykonuje zawsze wykonuje tym do ciała :) Ale może się kiedyś na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Waniliowy produkt, już go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje dłonie nie potrzebują peelingów ;)
    wystarczą kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj stosuję peelingi w saszetkach, ale kusi mnie zapach wanilii i chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że nigdy nie pamiętam o peelingowaniu dłoni, dlatego chętnie bym się w ten kosmetyk zaopatrzyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten peeling, ale - no właśnie - jakoś cały czas zapominam, by go w końcu wypróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię peelingi do dłoni :)
    To uczucie gładkości po ich zastosowaniu jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno bym go nie kupiła wolę użyć peelingu do ciała niż wydawać kasę na osobny produkt

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten peeling. Na zniszczonych dłoniach widać wspaniale efekt jego działania + kremiku nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie zauważyłam, że firma Eveline ma bardzo dobre produkty. Miałam kiedyś od nich odżywkę do paznokci chyba 8 w 1 i naprawdę działała. A teraz jestem w trakcie wykorzystywania Balsamu ujędrniającego do biustu i też słyszałam same pochwały, przez Cosmo uważany jako produkt roku 2010. Fajnie fajnie. pozdrówki http://goodbyaccident.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ich serum do biustu :)
      Też uważam, że Eveline ma dobre kosmetyki, w dodatku o naprawdę niezłych składach :)

      Usuń
  14. widzę,że jest BOM na ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz biję się w pierś, zastanawiając dlaczego dotąd nie słyszałam o tym pilingu?
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  16. Otrzymałam ten peeling na spotkaniu blogerek ale jeszcze go nie wypróbowałam i widzę ze najwyższy czas to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z reguły do peelingu dłoni używam peelingu do ciała ;). Ale teraz zaopatrzyłam się w scrub typowo do dłoni. Zobaczymy jak się sprawdzi. A tego z Eveline nigdzie nie widziałam, ale plus mu za to, że faktycznie ma wanilię w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nigdy nie używałam osobno peelingu do rąk tylko używam ten do ciała. Więc jakoś nie mogę się przekonać do tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet nie widziałam go na półkach :)
    kolejne 8 w 1 ech.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam odżywki do paznokci 8w1 i byłam zadowolona, ale tego przyznam jeszcze nie...może kiedyś się skuszę :))
    fajny blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej...obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto wypróbować, do tej pory używałam ten do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem dlaczego jest tak, że zapominam zawsze kremować rąk. Mam rozstawione kremy wszędzie gdzie tylko mogę i staram się nadrobić zaległości. Ale peelingi polecam domowej roboty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)