Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy - rozpoczęcie kuracji

Dzisiaj otrzymałam  przesyłkę od Vitamex-farm, w której znajdowały się tabletki z wyciągiem ze skrzypu, drożdżami i witaminami. Od jutra rozpoczynam kurację. Oczywiście za jakiś czas dam znać, jak produkt się u mnie sprawdza i czy wpłynął na poprawę stanu włosów, skóry i paznokci.


Kilka informacji o suplemencie:

Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor.

Zawartość składników odżywczych:      
                                                                          w 1 tabletce                    w 2 tabletkach
wyciąg ze skrzypu polnego 6,25:1               25 mg                                50 mg
drożdże                                                            329 mg                             658 mg
lizyna                                                                15 mg                               30 mg
PABA                                                                 5 mg                                 10 mg
biotyna                                                             100 µg - 66,5 %*             200 µg - 133 %*
selen                                                                 16,5 µg - 30 %*               33 µg - 60 %*    
kwas pantotenowy                                         4 mg - 66,5 %*                8 mg - 133 %*
niacyna                                                             5 mg - 28 %*                   10 mg - 56 %*
 wit. B6                                                              1,3 mg - 65 %*                2,6 mg - 130 %*
tiamina (wit. B1 )                                            1 mg - 71,5 %*                2 mg - 143 %*
ryboflawina (wit. B2)                                      1 mg - 62,5 %*                2 mg - 125 %*
wit. E                                                                3,75 mg - 37,5 %*           7,5 mg - 75 %*
wit. A                                                                150 µg - 18,75 %*           300 µg - 37,5 %* 


 * – % zalecanego dziennego spożycia
Zalecana porcja do spożycia w ciągu dnia:  2 tabletki dziennie przez pierwsze 30 dni.
Następnie porcja dzienna może zostać zmniejszona do 1 tabletki dziennie.

Komentarze

  1. też muszę poszukać jakiegoś zestawu witamin dla siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez na dniach zaczynam tę kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj mi narazie żadnych witaminek nie trzeba-zażywam tylko centrum mama i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaminy to bardzo potrzebna rzecz zwłaszcza w tym okresie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo witaminki, witaminki dla dziewczynki i chłopczyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi kiedyś skrzypovita pomogła na trądzik! :D Serio! Zaczęłam ją brać, bo łamały mi się paznokcie i chciałam je wzmocnić. A tu z dnia na dzień cera mi się poprawiała. Dzięki niej miałam po raz pierwszy zauważalną zmianę zmniejszenia się trądziku. I to na długi czas. Potem, jak miałam nawrót to już sobie nie dawała rady :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś brałam Skrzypovitę, ale nie pamiętam jej wpływu na cerę. Wiem, że na włosy działa super. Ten skrzyp sprawdzę pod trzema aspektami - włosy, skóra, paznokcie :)

      Usuń
  7. Ja niestety nie jestem systematyczna w przyjmowaniu takich witaminek:(

    OdpowiedzUsuń
  8. do mnie też dziś taka sama paczuszka doszła :)
    ale kurację zaczynam za 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czekała na pierwsze wrażenia.
    Głośno jest o tym suplemencie, więc możliwe, że go kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ta kuracja by mi się przydała : Bradzo fajny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja łykam Omegamed Optima - witaminki dla kobiet w ciąży:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owocnej kuracji życzę :)
    Oby efekty były jak najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję efektów kuracji!;)
    Pozdrawiam :)

    a w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://testowanie.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania i zadowalających efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę miłego testowania :) Sama nie mogę stosować takich suplementów - mój żołądek za nimi nie przepada :(

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję,że się sprawdzą ;>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)