Kieszonkowy odplamiacz Pure Queen

Jakiś czas temu do przetestowania otrzymałam odplamiacz kieszonkowy firmy Pure Queen. Ostatnio dwukrotnie miałam okazje sprawdzić jego działanie.
Jesteście ciekawi, czy odplamiacz poradził sobie z zabrudzeniami?


Od producenta:

Kieszonkowy odplamiacz, który pomaga w usunięciu świeżych plam po jedzeniu i piciu - gdziekolwiek jesteś. Niezastąpiony w przypadku niespodziewanego poplamienia się podczas spożywania posiłków.
Lekki, mały i podręczny zawsze powinien znajdować się w Twojej torebce.

Jak użyć odplamiacza?

1. Usuń nadmiar plamy poprzez wytarcie jej papierowym ręcznikiem lub wilgotną ściereczką
2. Nanieś płyn bezpośrednio na plamę poprzez kilkakrotne naciśnięcie końcówki odplamiacza
3. Lekko pocieraj tkaninę końcówką w obrębie plamy. Jeżeli to konieczne uwolnij więcej cieczy i kontynuuj delikatne pocieranie tkaniny.

Ważne jest, aby po zaaplikowaniu płynu na plamę trochę dłużej pocierać końcówką o materiał, tak aby powstała delikatna pianka. Następnie znów wytrzeć plamę chusteczką, tak aby nadmiar płynu w nią wsiąkł.

W przypadku, gdy rezultat nie będzie zadowalający powtórzyć czynność 1 lub 2 razy - w zależności od uciążliwości plamy. Efekty należy oceniać po wyschnięciu plamy.

Odplamiacz radzi sobie nie tylko ze świeżymi plamami, lecz również ze starymi.

Skutecznie radzi sobie z plamami, np. po czekoladzie, kawie, herbacie, ketchupie... itp, które nie zawierają tłuszczu. W przypadku plam z tłuszczem również sobie radzi, lecz po wyschnięciu może zostać ok. 5-10 % widoczności plamy (czasami z takimi plamami nie radzą sobie również tradycyjne proszki do prania) - jednakże nadal jest to nieoceniona pomoc jak nie mamy możliwości zmiany ubrania.

Odplamiacz nie usuwa plam z krwi, atramentu i tłuszczu.

Produkt dotępny w Super-Pharm lub na Allegro
Cena: ok. 18zł

Moja opinia:

Uważam, że odplamiacz jest świetnym gadżetem, który powinien się znaleźć w torebce każdej kobiety. Zajmuje niewiele więcej miejsca niż szminka, jest lekki i poręczny. Co najważniejsze, świetnie radzi sobie z usuwaniem plam w szybki sposób i bez użycia wody.
A oto efekty:

Jakaś stara plama na bluzce (w rzeczywistości bardziej widoczna):


Po kilku minutach...



Plama po winie:
                    
                                                                               Przed:


                                                                                Po:



Jak widać odplamiacz świetnie radzi sobie z usuwaniem plam. Nawet nie widziałam, że z taką łatwością można usunąć zabrudzenia zwłaszcza po winie.
Polecam! :)

Odplamiacz pojawił się na wybranych stacjach Orlen i trwa test sprzedażowy. Będzie on trwał 2 miesiące. W przypadku powodzenia odplamiacz zostanie wprowadzony na kolejną część stacji.

Lista stacji, na których można kupić odplamiacz:

                                                              Kliknij, aby powiększyć

Komentarze

  1. Świetny! Bardzo przydatny w nagłych przypadkach i co najważniejsze mieści się w torebce.
    Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez go uzywałam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity ten odplamiacz :) Nigdy nie miałam z nim do czynienia. Widać, że warto w coś takiego się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzałaś na nowych czy starych palmach? Ze świeżymi spokojnie radzę sobie, gorzej z tymi, których zapomniałam zaprać na czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza plama na zdjęciu na bluzce była stara, nawet nie wiem po czym :) Teraz nie ma po niej ani śladu :)

      Usuń
  5. Jest genialny, powinnam się koniecznie zaopatrzyć w taki odplamiacz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl, na pewno by mi sie przydal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie jak długo zachowuje on swoje właściwości po otwarciu, to znaczy czy szybko nie zwietrzeje no i na ile użyć starczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć na ile użyć starczy. Na opakowaniu jest informacja, że produkt po otwarciu ważny jest 12 miesięcy :)

      Usuń
  8. Też mam ten odplamiacz, ale jeszcze nie testowałam:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna rzecz, chyba bym kupiła, ale nie mam dostępu do Sp :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Odplamiacz jest również dostępny na allegro, sama kupiłem jestem super zadowolona. Kupiłam w poniedziałek a w czwartek już miałam to cudo. POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny produkt :) fajnie, że wymyślili coś takiego ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)