Nowości od Vobro - batony Jamajka i Brownie

Na pewno kojarzycie te słynne już czekoladki z kokosowym nadzieniem Jamajka od Vobro. Teraz pojawiła się nowość - batony o tym samym smaku. Każdy z nich składa się z dwóch części i smakuje identycznie, jak wspomniane wcześniej cukierki. Ale to nie wszystko, bo w tym samym czasie pojawiły się także batony Brownie. Muszę przyznać, że te próbowałam po raz pierwszy i byłam mile zaskoczona ich smakiem! 


Batony Jamajka oraz Brownie, to aktualnie jedne z moich ulubionych słodkości. Codziennie zabieram do pracy po jednym z nich. Do porannej kawy smakują idealnie i umilają mi dzień. Jamajka ma mocno wyczuwalne kokosowe nadzienie oblane deserową czekoladą, z kolei Brownie jest mega czekoladowe, a wewnątrz mamy półpłynną czekoladę. 



Moi Drodzy, jeśli zobaczycie w sklepach te batony, to musicie ich spróbować. Jestem pewna, że i Wam przypadną do gustu. Nie bez powodu Jamajkę zna już większość z nas (do tej pory w formie cukierków). Myślę, że za jakiś czas również i Brownie stanie się takim popularnym smakołykiem, bo jak dla mnie jest on 10/10!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)