Retinobaza 17000 od Farmapol

Witamina A w pielęgnacji ma ogromne znaczenie. W przypadku nowości - kremu farmaceutycznego firmy Farmapol mamy zawartość wynoszącą 1% stabilnego estru retinolu. To kosmetyk stworzony do pielęgnacji twarzy oraz innych, wymagających partii ciała. 


Retinobaza 17000 stosowana jest przeze mnie codziennie lub co drugi dzień, na noc. Ma ona lekką, kremową konsystencję i dość szybko się wchłania. Na pierwsze efekty nie trzeba długo czekać - skóra szybciej się regeneruje oraz wydaje się być bardziej gładka i ukojona. Myślę, że w pewnym stopniu wpłynęła też na zmniejszenie wydzielania sebum na mojej twarzy. Oczywiście, podczas stosowania kremu nie wolno zapominać o stosowaniu filtrów UV w ciągu dnia. Nie należy również aplikować Retinobazy na okolice wokół oczu. 


Retinobaza to kolejna, bardzo ciekawa nowość polskiej firmy Farmapol. Uważam, że w podobnej cenie (ok 11zł) ciężko byłoby znaleźć coś lepszego. Ten krem na pewno pozostanie w mojej kosmetyczce na dłużej. Tym bardziej, że regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Powinna być dostępna w większości aptek. Retinobaza nie może być stosowana przez kobiety w ciąży oraz karmiące piersią.

Komentarze

  1. Ciągle zapominam o tym, aby kupić sobie ten krem. Muszę to na koniecznie zrobić, ponieważ tak wiele dobrego już o nim czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam trądziku, ale krem ten ma pewno się przyda w każdej apteczce. Zapisuję na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)