Fryzomania.pl - Szczotka Olivia Garden Finger Brush Combo

Jeszcze kilka miesięcy temu powiedziałabym, że znalezienie szczotki, która dobrze rozczesuje włosy nie szarpiąc i nie uszkadzając ich przy tym, graniczy cudem i jest praktycznie nierealne. W końcu jednak udało mi się znaleźć szczotkę idealną marki Olivia Garden, która rozczesze nawet najbardziej niesforne włosy :)


Swoją szczotkę zamówiłam w sklepie internetowym Fryzomania.pl, gdzie wybór wszelkiej maści kosmetyków, akcesoriów do włosów, a nawet sprzętów fryzjerskich, jest ogromny. Szczotka Finger Brush była najlepszym wyborem i dzisiaj już nie wyobrażam sobie czesać swoich włosów czymś innym. Jest bardzo lekka i poręczna, a dzięki ergonomicznemu uchwytowi dobrze leży w dłoni. Ma miękkie, zakończone kuleczką jonizowane kolce oraz 100% włosie z dzika. To połączenie zapewnia przyjemny masaż skóry głowy każdego dnia. 


Szczotka, jaką widzicie na zdjęciach jest w rozmiarze Large, jednak dostępna jest jeszcze w nieco mniejszych rozmiarach - Medium oraz Small. Myślę, że do włosów średnich i długich najlepiej sprawdzi się ta największa.



Jeśli chodzi o najważniejszą kwestię, to muszę przyznać, że szczotka marki Olivia Garden idealnie radzi sobie z rozczesywaniem włosów, nawet tych mających dużą tendencję do plątania. Sama mam z tym odwieczny problem, więc musicie wiedzieć, że przetestowałam ją na bardzo problematycznych (przynajmniej w kwestii rozczesywania) włosach. Rewelacyjnie radzi sobie z rozczesywaniem włosów mokrych, jak i suchych, nie uszkadzając ich. Dodatkowo, szczotka wyposażona jest w szpikulec, którym szybko zrobimy przedziałek.



Jeśli macie problem z rozczesywaniem swoich włosów, a jeszcze nie znacie szczotki Finger Brush, to naprawdę nie zastanawiajcie się długo. Jak dla mnie jest to najlepsza szczotka, jaką kiedykolwiek miałam i szczerze mogę ją Wam polecić.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)