Fryzomania.pl - Mini prostownica ceramiczna do włosów

Jeśli często podróżujecie, ale nie chcecie rozstawać się z prostownicą, to co powiecie na jej mini wersję, którą można wcisnąć w każdy, najmniejszy nawet zakątek torebki, plecaka, czy bagażu? Jak dla mnie, to rewelacyjne rozwiązanie! Urządzenie wyhaczyłam w sklepie fryzjerskim Fryzomania.pl



Swoją mini prostownicę testowałam póki co jedynie będąc w domu, ale już za miesiąc pojedzie ze mną na wakacje w góry. Początkowo nie byłam do końca przekonana, czy da radę wyprostować dłuższe włosy. Jednak moje obawy szybko zostały rozwiane, bo radzi sobie z tym naprawdę dobrze. Samo prostowanie trwa jedynie troszkę dłużej niż gdybym robiła to klasyczną prostownicą o szerszych płytkach. Już kilka chwil wystarczy, żeby włosy ładnie wygładzić i wyprostować. Zobaczcie, jaka ona jest malutka! :)



Zaletą mini prostownicy jest szybkie nagrzewanie płytek ceramicznych, dzięki czemu po chwili od włączenia urządzenia można zacząć prostować włosy. Jak widzicie na zdjęciu, posiada ono zarówno diodę sygnalizującą jej działanie, jak i włącznik.



Po prawie dwóch miesiącach regularnego stosowania, nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu prostownicy na moje włosy, chociaż ja zawsze przywiązuje dużą wagę do ich ochrony przed wysoką temperaturą. Pamiętajcie, że należy (zawsze!) przed prostowaniem zabezpieczyć włosy preparatem termoochronnym.



Prostownica posiada roczną gwarancję.

Dane techniczne:

- Technologia ceramiczna
- Szerokość płytek 12mm
- Włączniki/wyłącznik
- Regulacja temperatury:  Automatyczna
- Temperatura prostowania 220 stopni C

Zachęcam do sprawdzenia oferty sklepu Fryzomania, ponieważ znajdziecie tam nie tylko prostownice do włosów wielu różnych firm, ale również mnóstwo profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów i nie tylko.

Jeśli szukacie prostownicy małej, poręcznej, lekkiej, to warto wziąć pod uwagę jej zakup. Polecam szczególnie osobom, które podróżują lub po prostu lubią mieć prostownicę zawsze ze sobą :) 

Komentarze

  1. Nie prostuję włosów, ale moja siostra, na pewno chętnie by ją przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam proste, jak druty, ale lokówki pooglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam prostownic bądź lokówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opcja na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć nie używam prostownic to taka mała by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna na wyjazdy taka malutka 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. taki gagatek idealny do torebki na imprezę by fryzurę poprawić:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka kozacka! w sumie przydałaby mi się taka mini! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie prostuję włosów, ale widzę że taka mini wersja fajna na wyjazdy b łatwiej zapakować.

    OdpowiedzUsuń
  10. to na pewno wygodne rozwiązanie w podróży ;) ja nie potrzebuję, bo nie prostuję włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie jest niewielkich rozmiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, na pewno przyda się na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam prostownicy, ale taka mała jak ktoś prostuje włosy to super się sprawdzi na jakiś wyjazd bo podręczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)